شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت در ایران کدام است؟

مدتی است که خرید اینترنتی در ایران باب شده و روز به روز هم دارد بیشتر می‌شود. به همین دلیل تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی در ایران راه‌اندازی شده که بعضی از آن‌ها در زمره بهترین وب‌سایت‌ها قرار گرفتند؛ برای مثال دایان‌شاپ یک فروشگاه آنلاین قدیمی و شناخته‌شده است که علاوه بر فعالیت در زمینه عرضه پوشاک و لوازم دیجیتال تعداد زیادی فروشگاه را هم در زمینه‌های همکاری در فروش ساپورت می‌کند. اما به نظر شما خرید فروشگاه اینترنتی چگونه است؟ آیا می‌توانیم یک خرید موفق و به‌صرفه با کمترین هزینه داشته باشیم؟ پاسخ تمام سؤالات خود را در این مقاله پیدا خواهید کرد.

بهترین فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت در ایران کدام است؟

چند فروشگاه اینترنتی برجسته در ایران

اگر دنبال یک فروشگاه اینترنتی خوب می‌گردید تا محصولات مورد نیاز خود مانند لباس، کفش، لوازم آرایش یا هرچیز دیگری که دوست دارید را پیدا کنید قسمت پایین را از دست ندهید؛ سایت‌های فروشگاهی که در زیر آورده شده است جزو بهترین‌ها هستند و از نظر هزینه رنج مناسبی دارند. این فروشگاه‌ها عبارت‌اند از:

فروشگاه دایان شاپ

دایان شاپ یکی از مشتری‌پسندترین فروشگاه‌های ایران شناخته شده است؛ این فروشگاه اینترنتی هم از نظر کیفیت محصولاتش معتبر است، هم از نظر ارائه قیمت‌های مناسب. تمرکز دایان روی 5 دسته اصلی محصولات مردانه، زنانه، اکسسوری، لوازم دیجیتال و خانگی است. اگر به سایت دایان‌شاپ نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که مدام تخفیف‌های طلایی و ویژه برای اجناسی مانند کفش یا سایر کالاها تعیین می‌کند؛ سعی کنید این فرصت‌های داغ را از دست ندهید.

2

دایان یک کادر تحقیق و توسعه حرفه‌ای دارد که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولات را به ایده‌آل‌های مشتریان برسانند. همچنین خدمات پس از فروش دایان هر لحظه پاسخگوی مشتریان است و می‌توانید برای تعویض یا مرجوع کردن کالای دریافتی با این کادر جهت گرفتن راهنمایی‌های لازم تماس بگیرید. دایان‌شاپ در تحویل کالاهای سفارشی مشتریان خود بسیار متعهد عمل می‌کند و اگر پنل اجناس وب‌سایت آن را چک کنید متوجه کیفیت عکس‌ها و جدول ارائه اطلاعات می‌شوید؛ کیفیتی که در کمتر سایتی مانند دایان نظر آن پیدا می‌شود.

انواع جشنواره‌ها را در دایان‌شاپ می‌بینید که در آن تخفیفات قابل توجهی روی محصولات می‌خورد؛ برای مثال در جشواره بلک‌فرایدی تا یلدای دایان‌شاپ تا 50 درصد تخفیف روی نیم‌بوت مردانه که یک کالای ضروری برای زمستان تلقی می‌شود دارد.

تخفیف‌های طلایی که بالاتر هم به آن اشاره کردیم در انواع محصولات این برند شامل کفش، اکسسوری یا کالاهای دیجیتال دیده می‌شود و امسال تا 80 درصد هم رسیده است. خب در دایان‌شاپ هم کیفیت تضمین می‌شود هم هزینه‌ها شگفت‌انگیز و استثناست؛ اگر دنبال یک فروشگاه با قیمت مناسب و تخفیفات شگفت‌انگیز هستید چه چیزی بهتر از این؟!

فروشگاه اتما

یک فروشگاه اینترنتی خوب دیگر اتما است که در زمینه فروش لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کند و برای دارندگان کارت حکمت، فرهنگیان و کارمندان دولت تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این فروشگاه اولین فروشگاه آنلاین اقساطی در کشور است و از مزایای خوب آن می‌توانیم به ارائه کدهای تخفیف متنوع، ارسال رایگان به سراسر کشور و داشتن یک اپلیکیشن خوب و کارآمد اشاره کنیم.

فروشگاه دیجی کالا

قطعاً همه مردم ایران با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آشنا هستند و اگر تا حالا از آن خرید نکرده باشیم اما همه یک بار برای مقایسه قیمت وارد آن شده‌ایم یا حداقل افراد علاقه‌مند به بازاریابی وابسته و سیستم‌های مشارکتی قطعاً از بخش همکاری در فروش آن دیدن کرده‌اند. دیجی‌کالا جزو بهترین فروشگاه‌ها در ایران است و در کنار فروشگاه‌هایی مثل دایان‌شاپ یا اسنپ‌مارکت در صدر سیستم‌های خرید آنلاین قرار گرفته است.

4

دیجی‌کالا مزایای زیادی دارد؛ برای مثال با ورود به این سایت می‌توانید یک جستجوی سریع را تجربه کنید. همچنین در دیجی‌کالا از پیشنهادات جذاب روزانه و دیجی‌بن (سیستم ترغیب به خرید مجدد) بهره‌مند می‌شوید و مشخصات دقیقی برای محصولات فروشگاه مشاهده می‌کنید. یکی از محصولات جالب دیجی‌کالا موتوربرقی ویژه بوده که برای جلوگیری از آلودگی هوا طراحی شده است.

فروشگاه آلیار

فروشگاه اینترنتی آلیار یکی از برندهای شناخته‌شده و معتبر در سطح ایران است که در زمینه‌های مختلف مد و پوشاک، هدایا و اکسسوری، بهداشت و کالاهای ورزشی و... فعالیت دارد؛ همچنین می‌توانید گل  و پک ویژه آلیار را خریداری نمایید. آلیار کمپین‌های مختلفی در مناسبت‌های ویژه سال مثل یلدا و عید نوروز برگزار می‌کند.

فروشگاه خانومی

برند اینترنتی خانومی همانطور که از نامش پیداست یک برند عالی و فوق‌العاده برای خانم‌های باابتکار عمل و خوش‌سلیقه‌ای محسوب می‌شود که عاشق خرید انواع لوازم آرایش و گریم هستند. اگر دنبال یک معرفی تخصصی برای لوازم آرایشی بهداشتی برندها می‌گردید خانومی بهترین گزینه است.

در این وب‌سایت فروشگاهی تخفیف‌های روزانه و دوره‌ای اعمال می‌شود و همچنین می‌توانید مقالات به‌روز  و کاربردی در حوزه زیبایی را در این سایت مطالعه کنید. برند خانومی در کنار ارائه محصولات آرایشی اشانتیون هم ارائه می‌دهد.

فروشگاه زز زاگرس

خرید اینترنتی فقط به به پوشاک، کفش یا لوازم آرایش محدود نشده است؛ در اینجا برند زز زاگرس را می‌بینیم که یک برند معتبر در عرضه مواد شوینده بهداشتی اورجینال و اصل است و این محصولات شامل مواد شوینده مناسب برای بهداشت خانه، بهداشت شخصی و استحمام آقایان و بانوان، بهداشت کودک، محصولات مناسب برای مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان، آرایشی و همچنین محصولات غذایی می‌شود.

در این فروشگاه اینترنتی تخفیف‌های روزانه و ماهانه برای محصولات اعمال می‌شود و می‌توانید از طریق اپلیکیش مخصوص، سایت زز زاگرس یا حتی برای سفارش و خرید اقدام نمایید.

فروشگاه بلج

یک فروشگاه اینترنتی جالب که در زمینه کالاهای خواب و دکوراسیون آخرین مدل برای اتاق خواب فعالیت دارد. همچنین این فروشگاه برای نصب تخت خواب کارشناسان ویژه‌ای هم دارد که می‌توانند به تهران و حومه بروند.

مشاوره فروش و خدمات پس از فروش بلج فوق‌العاده است و گارانتی معتبر و پاسخگویی برای محصولات خود دارد.

فروشگاه کالاتیک

اگر دنبال خرید موبایل، لوازم صوتی تصویری و اجناس خانگی بهداشتی مناسب می‌گردید برند کالاتیک یک از فروشگاه‌های عالی و نوپا در این زمینه است که می‌تواند بهترین محصولات مثل جاروبرقی رباتیک، ماساژور، دستگاه اسکراب صورت، اسکوتر و غذاساز را در اختیارتان قرار دهد.

از مهمترین امتیازات کلاتیک می‌توانیم به قیمت مناسب محصولات در بازار، تخفیفات چشمگیر روزانه، داشتن بخش ویژه لوازم خانگی با عنوان محصولات شیائومی و نقد و بررسی‌های متنی ویدیویی در مورد انواع گوشی و گجت‌های هوشمند اشاره کنیم.

فروشگاه توانی ‌نو

3

یک فروشگاه اینترنتی نوپا در زمینه فروش انواع لوازم پزشکی خانگی، لوازم بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی توانی نو است که پرفروش‌ترین محصولات آن را انواع تب‌سنج، دستگاه‌های کمک‌تنفسی و اکسیژن‌ساز، لوازم ارتوپدی و توانبخشی و... تشکیل می‌دهند. این دستگاه‌ها توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین می‌شوند و با حداقل قیمت به فروش می‌رسند. وب‌سایت توانی نو به شکل مداوم مطالب آموزشی خود را به‌روزرسانی می‌کند؛ با ورود به این سایت پیشنهادات شگفت‌انگیزی روی کالاها مشاهده می‌کنید.

سخن پایانی

نمی‌توان گفت بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کدام است؛ زیرا هر برندی در یک زمینه خاص فعالیت دارد. اما می‌توانیم بگوییم معیار محبوبیت و اعتبار یک فروشگاه آنلاین به دو عامل وابسته است؛ کیفیت محصولات و قیمت‌های مناسب. برای خرید فروشگاه اینترنتی باید هر دو عامل را بررسی کنید تا یک تجربه کاربری خوب و رضایت‌بخش برایتان رقم بخورد. اگر دوست دارید از جشنواره‌ها و تخفیفات مناسبتی در خرید اینترنتی حداکثر استفاده را ببرید دایان‌شاپ بهترین گزینه است.

منابع

مدیر وب

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی