شمانیوز
شما نیوز

افتتاح هفدهمین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان

همزمان با آغاز هفته گرامی‌داشت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، هفدهمین شعبه این بانک در استان گلستان در شهر فاضل‌آباد افتتاح شد.

افتتاح هفدهمین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان

به گزارش شمانیوز، به مناسبت سالروز تأسیس بانک، در مراسمی با حضور عیسی امامی، نایب رئیس هیأت مدیره، حجت‌الاسلام قنبری امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان فاضل‌آباد، شعبه بانک در این شهر (کد ۶۲۲۰) افتتاح شد.

حجت‌الاسلام قنبری در مراسم افتتاح این شعبه گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با عملکرد مطلوب خود در موضوع بانکداری بدون ربا و پرداختن به حوزه مسئولیت اجتماعی، موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام بانکداری شده است. امیدواریم با ایجاد شعبه در شهر فاضل‌آباد، محرومان منطقه بیش از گذشته از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند شوند.

عیسی امامی نیز در این مراسم گفت: رویکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فاصله گرفتن از هرگونه سود بانکی و توسعه بانکداری شفاف در نظام مالی کشور است. تا این لحظه همه آنچه در این بانک تحت عنوان درآمد حاصل شده، صرف پرداختن به افزایش توان مالی بانک و کمک به گسترش مسئولیت اجتماعی در جامعه با انجام طرح‌های بزرگی همچون بیمه حوادث منازل روستایی، خرید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا، پراخت وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و موضوعاتی از این دست شده است.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied