شمانیوز
شما نیوز

فعالان اقتصادی در منطقه آزاد ماکو چگونه می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند؟

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با استناد به ماده ۱۳ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی؛ اشخاص حقیقی و حقوقی که در منطقه به انواع فعالیتهای اقتصادی اشتغال دارند، نسبت به هر نوع فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد از تاریخ بهره برداری مندرج در مجوز به مدت بیست سال از پرداخت مالیات بر درآمد و دارایی موضوع قانون مالیاتهای مستقیم معاف خواهند بود.

فعالان اقتصادی در منطقه آزاد ماکو چگونه می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند؟

به گزارش شمانیوز؛ مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با استناد به ماده ۱۳ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی؛ اشخاص حقیقی و حقوقی که در منطقه به انواع فعالیتهای اقتصادی اشتغال دارند، نسبت به هر نوع فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد از تاریخ بهره برداری مندرج در مجوز به مدت بیست سال از پرداخت مالیات بر درآمد و دارایی موضوع قانون مالیاتهای مستقیم معاف خواهند بود.

علی قنبری افزود: فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو به منظور رعایت شروط برخورداری از مزایای قانونی مناطق آزاد از جمله معافیت مالیاتی و سایر مقررات، برای دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به سامانه صدور مجوز فعالیت اقتصادی my.makufz.org مراجعه نمایند.

وی افزود: لینک این سامانه در درگاه سازمان نیز به آدرس www.makufz.org بخش خدمات الکترونیک قرار داده شده است. شایان ذکر است تمام فرآیند مربوطه به صورت الکترونیکی می باشد و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان نیست.

لازم به ذکر است: جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اخذ مجوز فعالیت اقتصادی با شماره ۳۱۰۰-۰۴۴ ( داخلی ۴۲۴-۱۲۲-۴۲۵) تماس حاصل فرمایید.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied