شمانیوز
شما نیوز

ترمه بانک تجارت در فروشگاه رفاه راه‌اندازی شد

اولین خرید با استفاده از کیو آر کد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه انجام شد.

ترمه بانک تجارت در فروشگاه رفاه راه‌اندازی شد

به گزارش شمانیوز؛ پس از تلاش‌های فراوان در راستای خرید آسان و نوین، فروشگاه رفاه با همکاری بانک تجارت موفق شد در بیست و دوم آذرماه سال جاری، سیستم ترمه بانک تجارت را در شعبات خود پیاده‌سازی کند.

مجموعه ایران کیش به عنوان پی اس پی تخصصی بانک تجارت برای استفاده از تسهیلات این بانک و خرید به صورت اعتباری و پرداخت اقساطی که ویژه اعضای واجد شرایط در سامانه زمرد می‌باشد، کیف پول ترمه تجارت را به صورت پایلوت در پنج شعبه از فروشگاه‌های رفاه نصب و راه‌اندازی نمود و واجدین شرایط می‌توانند از یکم دی‌ماه سال جاری از این خدمت نوین در تمامی‌فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور استفاده نمایند.

ترمه بانک تجارت در فروشگاه رفاه راه‌اندازی شد

از مزایای استفاده از کیف پول پول ترمه، خرید بدون کارت و پرداخت از طریق اسکن کیو آر کد فاکتور و خرید اعتباری و پرداخت اقساطی می‌باشد.

پیش از این نیز،  تفاهم‌نامه‌ای مابین رفاه و بانک تجارت در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران در شرایط سخت اقتصادی منعقد شده بود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را متعهد به پرداخت تسهیلات خرد به پشتوانه سهام عدالت جهت خرید از این فروشگاه‌ها می‌نماید.

از دیگر قراردادهای همکاری شرکت فروشگاه‌‌‌های زنجیره ای رفاه

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌ عنوان یکی از پیشگامان مدرن صنعت خرده‌فروشی کشور با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به مجتمع‌های بزرگ تجاری، قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران، بانک پارسیان، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، شرکت ملی پست ایران، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، تخفیفان (نت‌برگ)، اپلیکیشن فون‌پی و… اشاره کرد.

امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

 

روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied