شمانیوز
شما نیوز

برخورد با ۴۴۸۲ واحد متخلف در نظارت بر انبارهای نگهداری کالا طی هفت ماهه امسال

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدگنندگان گفت: با بهره گیری از ظرفیت سامانه جامع انبارها از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری بیش از 113 هزار انبار نگهداری کالا مورد بازرسی قرار گرفته که منتج به تشکیل 4482 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 28،865 میلیارد ریال شده است.

برخورد با ۴۴۸۲ واحد متخلف در نظارت بر انبارهای نگهداری کالا طی هفت ماهه امسال

به گزارش شمانیوز، عباس تابش ضمن ارائه گزارش نظارت های انجام شده بر انبارهای نگهداری کالا در هفت ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای اساسی، پایش انبارهای نگهداری کالا در اولویت بازرسی بازرسان سازمانهای صمت استانها قرار دارد.

وی همچنین تأکید کرد: بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کلیه اقلام از جمله محصولات کشاورزی و مواد غذایی همچون گذشته در حیطه صلاحیت سازمان حمایت و سازمانهای صمت باقی خواهد ماند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدگنندگان اضافه کرد: بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها از این پس نیز برای کنترل و نظارت بر بازار دوشادوش همکاران بسیج و با تعامل و همکاری لازم با کارشناسان جهاد کشاورزی زمینه افزایش نظارت بر واحدهای متخلف را فراهم خواهند کرد.

تابش در ادامه سخنان خود بیان کرد: بررسی هفتگی نوسانات و رصد روزانه روند تغییرات قیمت ۱۰۰ قلم کالای منتخب و اتخاذ تصمیمات مقطعی مناسب و هماهنگی با دیگر دستگاههای ذینفع به منظور پیشبرد اهداف مقابله با احتکار، اختفاء، گران فروشی و قاچاق از دیگر اقدامات سازمان حمایت بوده است.

 

شاتا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied