شمانیوز
شما نیوز

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از برخی پروژه های حوزه نفت و انرژی جزیره عنوان کرد؛

پروژه های نفت و انرژی با حفظ ضوابط محیط زیستی اجرایی شود

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: انجام پروژه های صنعتی و اقتصادی بویژه در حوزه نفت و انرژی باید با حفظ ضوابط محیط زیستی و رعایت پیوست های گردشگری و اجتماعی جزیره اجرایی شود.

پروژه های نفت و انرژی با حفظ ضوابط محیط زیستی اجرایی شود

به گزارش شمانیوز، دکتر افشار فتح الهی در بازدید از برخی پروژه های حوزه نفت و انرژی منطقه آزاد قشم که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، بر لزوم توسعه فعالیت های اقتصادی با در نظر گرفتن ظرفیت های منطقه تاکید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها تبدیل شدن قشم به هاب نفت، فرآورده های نفتی و انرژی جهت ذخیره سازی و صادرات این محصولات را از نظر استراتژیک برای کشور دارای اهمیت بالایی دانست.

به گفته فتح الهی؛ استفاده از توانمندی مهندسان و نیروی انسانی متخصص داخلی در راه اندازی و بهره برداری از پروژه های حوزه نفت و انرژی قشم، نشانه پیشرفت روز افزون کشور در حوزه های مهم و کلان اقتصادی می باشد.

وی بیان کرد: موضوع احداث خط انتقال محصولات و فرآورده های نفتی از پایانه نفتی دیرستان جهت صادرات، باید در اولویت برنامه ریزی ها باشد.

فتح الهی همچنین در جریان بازدیدهای صورت گرفته بر لزوم تولید محصولات با کیفیت بالا و در راستای کاهش آلودگی های محیط زیستی در منطقه و همچنین حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های اقتصادی جهت ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار در جزیره تاکید نمود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در حاشیه برنامه های روز پنجشنبه خود، در بازدیدی سرزده از محل احداث پارکینگ در اسکله گردشگری کندالو دستورات ویژه ای جهت تسریع فرآیند عمرانی و ساماندهی این محل صادر کرد.

فتح الهی عنوان کرد: ساماندهی و بهسازی وضعیت نقاط گردشگری جزیره قشم جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران باید با سرعت اجرایی شود.

براساس این گزارش، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران این سازمان از برخی پروژه های حوزه نفت و انرژی فعال در جزیره شمال محل پروژه شرکت صنایع پتروشیمی بین الملل قشم (کیپکو)، سایت پایانه نفتی دیرستان شرکت سرمایه گذاری نفت قشم، محوطه پیش بینی شده جهت احداث هاب پتروشیمی سلخ، اسکله نفتی حرا و پالایشگاه نفت فوق سنگین پارس بهین پالایش بازدید کردند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

  • 1
  • 2
  • 3
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied