شمانیوز
شما نیوز

صنعت بیمه ایران در جریان تحریم ها، ظرفیت های خود را شناخت

صنعت بیمه ایران پس از اعمال تحریم‌ها، ظرفیت ‌های خوب خود را شناخت و اکنون با هماهنگی‌های ایجاد شده بین شرکت‌های بیمه، استانداردهایی رعایت می شود تا سطح فنی شرکت های بیمه ارتقا یابد و بیمه نامه ها با استانداردهای نسبی صادر شود.

صنعت بیمه ایران در جریان تحریم ها، ظرفیت های خود را شناخت

به گزارش شمانیوز؛ مرجان رضایی مدیر بیمه های اتکایی این شرکت که در وبینار" تجارب اتکایی شرکت‌های بیمه در دوران تحریم"، سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: ماهیت بیمه اتکایی توزیع مناسب ریسک است و وقتی ریسک نتواند در مناطق مختلفی توزیع شود، در واقع خیلی به مفهوم کاربردی اتکایی عمل نشده است.

وی گفت بخشی از ریسک‌هایی که امکان واگذاری آنها به خارج وجود دارد، واگذار می شود اما کار بیشتر ریسک‌ها در داخل کشور صورت می گیرد و این مساله باعث شده، صنعت بیمه ایران، ظرفیت هایی را که در داخل دارد، بتواند به خوبی از آنها استفاده کند.

رضایی ادامه داد در حال حاضر یک هماهنگی بین شرکت‌های بیمه ایجاد شده تا استاندارهایی رعایت شود و این باعث خواهد شد سطح فنی شرکت های بیمه ارتقا یابد و بیمه نامه ها در چهار چوب ضوابط و با استانداردهای نسبی صادر شود.

مدیر بیمه های اتکایی شرکت بیمه میهن خاطر نشان ساخت در این بین، نقش بیمه مرکزی بسیار مهم است و اگر پشتوانه بیمه مرکزی نبود در جریان سیل 98 شرکت‌های بیمه نمی‌توانستند بخوبی از پس آن بربیایند.‌ ‎

 

روابط عمومی بیمه میهن

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied