شمانیوز
شما نیوز

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی استان های کرمان و چهارمحال و بختیاری

عبدالواحد بنانی، مدیر شعبه بیمه آسیا و اسماعیل حفیظی مدیر شعبه بیمه البرز با کسب اکثریت آرا در انتخابات ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان های کرمان و چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی استان های کرمان و چهارمحال و بختیاری

به گزارش شمانیوز، عبدالواحد بنانی، مدیر شعبه بیمه آسیا استان کرمان، روز یکشنبه با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان کرمان انتخاب شد.

همچنین در این جلسه انتخابات نایب رئیس و دبیر استان کرمان نیز برگزار شد که امین فصیحی هرندی مدیر شعبه بیمه ما استان کرمان به عنوان نایب رئیس شورا و مهسا فامیلی مدیر شعبه بیمه سرمد استان کرمان به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

همچنین در جلسه دیگری در روز دوشنبه که در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اسماعیل حفیظی مدیر شعبه بیمه البرز استان چهارمحال و بختیاری با کسب اکثریت آرا برای دو سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی این استان انتخاب شد.

در این جلسه سجاد بهامیریان مدیر شعبه بیمه رازی استان چهارمحال و بختیاری و ابراهیم اسماعیلی دهکردی مدیر شعبه بیمه تجارت نو این استان به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر شورا انتخاب شدند.

گفتنی است این جلسات به صورت ویدیو کنفرانس با حضور علی کرمی معاون، محمد محسن طباخها مدیر طرح و توسعه سندیکای بیمه گران ایران، مدیران شعب شرکت های بیمه و صندوق خسارت های بدنی استان های کرمان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied