شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پزشکی با حرف آخر در 4 ماه

یکی از دغدغه‌های مهم دانش آموزان قبل از کنکور برنامه ریزی مناسب است، بسیاری از افراد به هر دلیل نتوانستند برنامه خوبی برای خود طراحی کنند و زمان بسیار کمی تا کنکور فاصله دارند و معمولاً این افراد از ادامه مسیر نا امید می‌شوند. قبولی در رشته پزشکی به شدت سخت‌تر از تمامی رشته‌های دیگر است به همین دلیل شما باید با پزشکی با حرف آخر در 4 ماه آشنا شوید تا بتوانید به مسیر خود باز گردید.

پزشکی با حرف آخر در 4 ماه

برای رسیدن  به موفقیت و تلاش هیچ وقت دیر نیست حتی افرادی هستند که فقط 4 ماه آخر را درس خواندند و تست زدن و توانستند موفقیت بزرگی نیز کسب کنند در نتیجه برای تلاش هیچ وقت دیر نیست شما باید با تمام وجود هدف خود را بخواهید در این صورت کل کائنات هم کنار شما خواهند بود. دوران نزدیک به کنکور از مهم‌ترین دوران به حساب می‌آید. با ارتباط با مشاوران حرف آخر تمامی علاقمندان به پزشکی می توانند مسیر خود را راحت کنند.

 

پروژه 6040 حرف آخر

موسسه حرف آخر یک پروژه‌ای به نام 6040 را ابداع کرده است که در این پروژه برنامه‌های لازم طراحی شده و برای افرادی که کنکورشان نزدیک است و زمانی برای خواندن ندارند مناسب است. این برنامه یک برنامه جامع 100 روزه است که تقریباً بین افراد نیز بسیار محبوب می‌باشد اما ما برای افرادی که با این برنامه اشنا نیستند، توضیح می‌دهیم.

شاید اولین سؤالی که ذهنتان را درگیر کند این باشد که چرا به این پروژه 6040 می‌گویند/ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم این نام‌گذاری به علت این است که این برنامه به دو بازه زمانی خاص 60 روزه برای مطالعات و 40 برای تست زنی طراحی شده است. بعد از تهیه این برنامه شما متوجه جامع و کامل بودن آن خواهید شد.

با تهیه این پکیج به جمله برای رسیدن به موفقیت هیچ وقت دیر نیست؛ ایمان می‌آورید چون به وضوح مشاهده می‌کنید کنکور با این پکیج اصلا سخت نیست. این پروژه یک پروژه تازه نیست و کلی از افراد با این پکیج به موفقیت رسیدند.

موفقیت در پزشکی با حرف آخر در 4 ماه

خیلی از مشاوران پکیج حرف آخر را به شاگردان خود برای قبولی در پزشکی پیشنهاد می‌کنند در نتیجه شاید برایتان سؤال شود که قیمت پروژه 6040 یا همان پکیج 100 روزه حرف آخر چقدر است؟ آیا این قیمت به صرفه است یا خیر؟ برای رسیدن به جواب این دوتا سؤال شما باید بدانید همین الان رسیدن به پزشکی با این همه داوطلب بسیار مشکل است و فردی بین آن‌ها موفق است که راهنمای خوبی داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما با مشاوران ارشد حرف آخر تماس بگیرید تا کمتر از چند ساعت به تمام ابهاماتی که داخل ذهن تون دارید پاسخ داده شود.

02166000362

09120034203

در ادامه باید با مزایای شگفت انگیز این پکیج آشنا شوید تا به مشاوران حرف آخر اعتماد کنید. رسیدن به پزشکی با حرف آخر در 4 ماه  به دلایل و مزایای زیر غیر ممکن نیست!

  • هزینه به صرفه: اگر بخواهید به طور خصوصی در کلاس مشاوران و اساتید برتر شرکت کنید باید هزینه‌های بسیار زیادی را برای این کار پرداخت کنید. پکیج حرف آخر با قیمتی بسیار مناسب و معقول برای شما قرار گرفته است تا هر ساعت از شبانه روز که به آن نیاز داشتید؛ از آن استفاده کنید.
  • افزایش سرعت تست زنی: کمتر استادی به شما روش‌های تست زنی را یاد می‌دهد در صورتی که داخل این پکیج 40 روز مخصوص تست زنی قرار گرفته است در نتیجه شما با آموزش تست زنی مناسب می‌توانید از باقی افراد جلوتر باشید.
  • اساتید برتر: همان‌طور که به این نکته اشاره کردیم شما برای شرکت در کلاس‌های اساتید برتر باید هزینه بسیار زیادی را بپردازید و اصلا معلوم نیست این اساتید وقت داشته باشند یا خیر درصوتی که این پکیج برای شما اساتید برتر هر درس را گلچین کرده و به کمک شما آمده است.

6ca80986-9813-4883-978a-434b0113737a

 

پکیج‌ های قبولی در پزشکی حرف آخر

قبولی در پزشکی شاید بسیار سخت باشد اما رویا نیست و می‌توانید با پکیج‌های این موسسه به هدف خود برسید، به قول گفتنی‌ها تنها چیز که غیر ممکنه فقط خود غیر ممکنه! در نتیجه برای رسیدن به پزشکی شما باید بتوانید به حرف آخر اعتماد کنید در ادامه با تمامی پکیج‌ها اشنا خواهید شد.

  • پکیج شیمی:اگر می‌خواهید پایه خود را تقویت کنید باید از پکیج‌های دهم، یازدهم و دوازدهم استفاده کنید اما اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این درس را جمع کنید، بهتر است از این پکیج استفاده کنید.
  • پکیج زیست شناسی: اهمیت زیست در رشته پزشکی به حدی زیاد است که شما باید بتوانید بالای 60 درصد بزنید. این پکیج با 120 ساعت تدریس و تست زنی شما را از چیزهای دیگر بی نیاز خواهد کرد و به شما کمک می‌کند تا سرعت تست زنی زیست شناسی را به بالاترین حد برسانید.
  •  پکیج فیزیک: معمولاً افرادی که در رشته تجربی تحصیل می‌کنند در درس‌های ریاضی و فیزیک کمی ضعیف عمل می‌کنند در صورتی که این پکیج شما را از داوطلبان دیگر کمی جلوتر می‌اندازد.
  • پکیج صفر تا صد تجربی: این پکیج به قول گفتنی‌ها اصل جنس است و امکان ندارد شما با این پکیج به موفقیت نرسید ( البته بدون تلاش هیچ چیز ممکن نیست) شما با خرید این پکیج تمامی دروس را دریافت خواهید کرد و به پزشکی با حرف آخر در 4 ماه ایمان خواهید آورد.ُ

506efa56-bee1-4280-ad33-390a16047154

 

خرید آسان پکیج‌های حرف آخر

برای قبولی در رشته پزشکی هیچ وقت دیر نیست اما هرچه زودتر اقدام کنید به موفقیت نزدیک تر خواهید شد در نتیجه برای خرید پکیج‌های موسسه حرف آخر اصلا درنگ نکنید و هرچه سریع‌تر آن‌ها را خریداری کنید. شاید برایتان سؤال شود که چگونه و از چه راه‌هایی می‌توانم این پکیج را تهیه کنم؟ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم برای دریافت پکیج پزشکی با حرف آخر در 4 ماه و پکیج‌های دیگر باید به سایت مراجعه کنید.

البته اگر نیاز به مشاوره داشتید برای خرید این پکیج بهتر است با شماره حرف آخر تماس بگیرید که تمامی این اطلاعات در سایت harfeakhariam.com وجود دارد پس به هیچ عنوان نگران نشوید. شما می‌توانید با حرید پکیج‌های حرف آخر از سایت، تخفیف‌های بسیار ویژه‌ای را دریافت کنید. علاوه بر خرید پکیج‌های مناسب با تخفیف‌های بی‌نظیر، می‌توانید از مشاوران تحصیلی این مجموعه استفاده کنید تا هرچه سریع‌تر به موفقیت برسید اما فراموش نکنید برای  رسیدن به موفقیت و هدف این شما هستید که باید تلاش کنید.

راه های ارتباطی با موسسه حرف آخر:

02166000362

09120034203

منبع: حرف آخر)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فریبا شاکری

    حرف آخر عالیه من می خواهم برای کنکور 1402 در کنکور سراسری شرکت کنم به نظرتون عمومی ها حذف می شود؟چون میخوام منابع آموزشی خریداری کنم