شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل بازاریابی مبین نت :

تحول دیجیتال را با مسیر سبز از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دنبال می کنیم

​مدیرکل بازاریابی و فروش انبوه شرکت مبین نت ، در گفت وگو با رسانه خبری مخابرات در تلکام ۲۰۲۱ اظهار داشت : مبین نت علاوه بر فعالیت های قبلی خود در فروش اینترنت خانگی ، تم تحول دیجیتال را با عنوان «مسیر سبز» از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ برنامه ریزی کرده است .

تحول دیجیتال را با مسیر سبز از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ دنبال می کنیم

به گزارش شمانیوز؛ شایا فرخ یار، با تاکید بر اینکه جنس تلکام بیشتر ارایه سرویس های بازار است ؛ گفت: مبین نت در راستای ارتباطات سازمانی با آتش نشانی و شهرداری تهران تفاهم نامه هایی امضا کرده است که خدمت رسانی را در مواقع اضطراری تسهیل کند.
وی با اشاره به اینکه مبین نت در حوزه اینترنت اشیاء، فعالیت های گسترده ای را پیش بینی کرده، اظهار داشت : تمامی نیازمندی های سازمانی در قالب اینترنت اشیاء ، برای سازمان های مختلف با استفاده از سرویس های مبین نت پوشش داده می شود.

فرخ یار افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای استفاده از اینترنت به دلیل بحران کرونا در کشور و عدم افزایش رشد پهنای باند اینترنت، شرکت ها مرز درخطربودن را با افزایش ترافیک سه برابری تجربه کردند  و این بالاترین افزایش ترافیک در بین تمام شرکت ها در دوران کرونا بود.

وی اظهار داشت: در این راستا به ۱۵۰۰ شرکت ، خدمات و سرویس های جدید ارایه کردیم و با توجه به جوانگرایی وایجاد ایده های نو در مبین نت ، مسیر تحول دیجیتال این شرکت کاملا مشخص تعریف شده است.

 

ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied