شمانیوز
شما نیوز

انتصاب معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی مهدی صادقی نیارکی را به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه ایدرو منصوب کرد.

 انتصاب معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

به گزارش شمانیوز، در حکم  محسن صالحی نیا بر مطالعه ، بررسی و بازنگری برنامه ها و استراتژی های کلان  سازمان ، نیاز سنجی ، مطالعه دقیق و نظارت اثر بخش بر طرح ها و پروژه های سازمان ، بازنگری و بهبود نظام ها و فرایند های سازمانی ، بازنگری در روش های جذب ، نگهداشت و توسعه سرمایه انسانی و اشاعه فرهنگ تعالی سازمانی تاکید شده است .

محسن صالحی نیا در مراسم معارفه صادقی نیارکی با قدردانی از زحمات مرتضی واسعی در مدت تصدی سرپرستی معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان  گفت : حضور صادقی نیارکی در ایدرو را با  توجه به تجارب ارزنده شان  غنمیت می دانیم.

صادقی نیارکی  نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه رویکردش تفویضی و مشارکت جویانه است ، تصریح کرد: ایدرو  از پتانسیل های خوبی برخوردار است  که   بهبود فعالیت ها می تواند در دوره ای کوتاه  نتایج ملموسی را بدنبال داشته باشد .

صادقی نیارکی که پیش از این  معاون امور صنایع وزارت صمت بود ، اخیرا  با حکم وزیر صمت و مصوبه مجمع عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان عضو موظف هیات عامل ایدرو منصوب گردیده است.

 

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied