شمانیوز
شما نیوز

حراج فرش‌های اموال تملیکی با استقبال گسترده در حال برگزاری است

بر اساس آگهی‌های از پیش منتشر شده، نخستین روز از حراج حضوری فرش‌های تحت اختیار این سازمان صبح امروز با استقبال قابل توجه مردم برگزار شد.

حراج فرش‌های اموال تملیکی با استقبال گسترده در حال برگزاری است

به گزارش شمانیوز، بر اساس آگهی‌های از پیش منتشر شده، نخستین روز از حراج حضوری فرش‌های تحت اختیار این سازمان صبح امروز با استقبال قابل توجه مردم برگزار شد.

 

سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول این سازمان در این باره اظهار کرد: در راستای از سرگیری حراج‌های حضوری، سازمان اموال تملیکی 1100 تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی را طی حراج حضوری فوق‌العاده به فروش گذاشته که بر همین اساس مقرر شد طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مورخ پنجم تا هفتم دی ماه سالجاری در محل مدیریت اموال تملیکی استان تهران این حراج‌ها برگزار شود.

 

وی افزود: امروز نخستین مرحله از حراج 1100 تخته فرش و گلیم دستبافت ایرانی به ارزش پایه کارشناسی 68 میلیارد ریال برگزار شد و تعدادی از آنها توسط متقاضیان با ارایه قیمت‌های پیشنهادی خریداری شد.

 

میرمعینی درباره میزان فروش فرش‌ها عنوان کرد: این حراج تا دو روز دیگر نیز ادامه دارد و پس از پایان این مهلت، تعداد و میزان فروش اعلام خواهد شد.

 

معاون سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: تلاش این سازمان بر این است که فرش‌ها به دست خانوارهایی که نیاز مصرفی دارند و در واقع مصرف‌کننده نهایی هستند برسد، به همین منظور در این حراج فروش به صورت خُرد و تکی برای متقاضیان امکان‌پذیر است.

 

روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied