شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پتروشیمی جم مطرح کرد:

ارتقاء تولید و افزایش سهم بازار با هدف کمک به رونق اقتصادی کشور

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه بر کشور ما وارد شده است تلاش می‌کنیم با افزایش سهممان در بازارهای خارجی به رونق اقتصادی کشور بیشتر از گذشته کمک کنیم.

ارتقاء تولید و افزایش سهم بازار با هدف کمک به رونق اقتصادی کشور

به گزارش شمانیوز؛ دکتر رضا علیزاده در نشست با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و اعضای هیئت مدیره عنوان کرد: مجموعه معظم پتروشیمی جم با ویژگی‌های منحصر به فرد در منطقه و به عنوان گلوگاه شرکت‌های پتروشیمی در عسلویه فعالیت دارد.

 

وی ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی که برای بازدید یک روزه در مجتمع پتروشیمی جم حضور یافتند، افزود: علی‌رغم تحریم‌ها و برخی از مشکلات مربوط به قطعات خوشبختانه واحد شرایط خوبی دارد، از تخصص تمام همکاران استفاده شده و راهکارها و تمهیدات لازم در راستای تولید حداکثری به کار برده شده است.  

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم اظهار کرد: پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه آن از جمله مجموعه‌های بی‌حاشیه و موفق هستند که این مهم با تلاش مدیران و تخصص نیروی انسانی میسر شده است. در مورد پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای شرکت نیز اتفاقات خوبی رخ داده و در حوزه تامین قطعات و تجهیزات در حال تلاش برای تسلط بر محدودیت‌های تحریمی هستیم.

 

دکتر علیزاده با بیان اینکه در تلاش هستیم منابع و دارایی‌های پتروشیمی‌ جم را برگردانیم، ادامه داد: روابط بین مجتمعی پیچیدگی‌های خاصی دارد که در حال حاضر به سوی متعادل شدن پیش می‌رود و تلاش داریم طی ماه‌های آینده این ارتباط را بهبود ببخشیم.

 

وی با اشاره به پرونده‌های حقوقی و مطالبات سنواتی شرکت خاطرنشان کرد: علاوه بر پروژه‌های مهم PDH/PP و ABS/RUBBER پروژه‌های بهبود درون مجتمعی دیگری نیز در حال پیگیری است.

 

مدیرعامل پتروشیمی جم تاکید کرد: فعالیت شرکت پتروشیمی‌ جم بر بستر مدیریت استراتژیک دنبال می‌شود و همه تصمیم گیری‌ها بر محور مدیریت راهبردی است. کلیه شرکت‌های تابعه نیز در متن زنجیره ارزش پتروشیمی جم قرار دارند.

 

دکتر رضا علیزاده با اشاره به میزان سودآوری و تشریح عملکرد شرکت تا پایان سال ۱۴۰۰ یادآور شد: پتروشیمی جم در بسیاری از محصولات خود از تولیدکنندگان صاحب نام است و در رده‌های اول قرار دارد.

 

وی با اشاره به مقاصد صادراتی و کشورهای بازار هدف محصولات پتروشیمی جم تصریح کرد: با اتخاذ تدابیری در حال تقویت بازار ترکیه و همچنین گسترش بازار کشورهای دیگر هستیم.

 

مدیرعامل پتروشیمی جم تاکید کرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه بر کشور ما وارد شده است تلاش می‌کنیم با افزایش سهممان در بازارهای خارجی به رونق اقتصادی کشور بیشتر از گذشته کمک کنیم.

 

دکتر علیزاده با بیان اینکه پادجم نقش مهمی در تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی دارد، گفت: از آنجا که پتروشیمی جم سهام‌دار این مجموعه صنعتی است، رسیدن پادجم به مرحله تولید محصول که امیدواریم در آینده ای نزدیک صورت گیرد، می تواند اقتصاد کشور و همچنین پتروشیمی جم را منتفع کند، پادجم نیز مانند سایر پتروشیمی‌ها در مرحله ساخت تا به امروز، با دشواری‌های زیادی اعم از موانع داخلی و خارجی مواجه بوده که البته این موانع در حال برطرف شدن هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های پتروشیمی جم در این دوره شدت گرفته است و سعی می‌کنیم با اجرای این پروژه‌ها سهم خود را در عرضه محصولات پتروشیمی بیشتر کنیم.

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied