شمانیوز
شما نیوز

در راستای نظارت بر خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

مدیر عامل ایساکو در پنجمین بازدید خود به آذربایجان غربی سفر کرد

مدیرعامل شرکت ایساکو به منظور نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و نمایندگی‌های مجاز این بار به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

مدیر عامل ایساکو در پنجمین بازدید خود به آذربایجان غربی سفر کرد

به گزارش شمانیوز، مدیرعامل این شرکت در پنجمین بازدید استانی خود از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو ضمن بازدید از ۱۳ نمایندگی در شهرهای ارومیه، سلماس و خوی از نزدیک نحوه ارائه خدمات در این استان را مورد بررسی قرار داد.

سیدرضا مفیدی که پس از استان‌های تهران، کرمانشاه، هرمزگان و یزد این بار به آذربایجان غربی رفته بود، در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان نمایندگی‌ها در جریان نقاط قابل بهبود و گلوگاه‌های موجود قرار گرفت.

مدیرعامل ایساکو همچنین در این بازدیدها با مشتریان حاضر در نمایندگی‌ها نیز سخن گفت و از دغدغه‌های آنان خصوصا در شرایط جوی مناطق سردسیر کشور که هموطنان را با مشکلات خاصی روبرو می‌کند، بیش از پیش آگاه شد.

مفیدی، در حاشیه این بازدیدها گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه همواره خود را موظف به آگاهی از نظرات مشتریان می‌دانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه هوشمند پاسخگویی ایران‌خودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو که رابط ما و دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند، بازدیدهای استانی حضوری را در برنامه قرار داده‌ایم تا به صورت مستقیم و چهره به چهره نیز با هموطنان در ارتباط باشیم.

 

روابط عمومی شرکت ایساکو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied