شمانیوز
شما نیوز

در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت بسیج شهید تندگویان و روابط عمومی شرکت در تالار آهن برگزار شد.

گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

به گزارش شمانیوز؛ در این آیین که  معاونین، مدیران و کارکنان شرکت، سردار نوعی اقدم و جمعی از مسئولین شهرستان لنجان حضور داشتند، منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان یاد و نام شهدای افتخار آفرین کشورمان در عرصه های مختلف را گرامی داشت و با تشریح فداکاری ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، گفت:  ذوب آهن اصفهان متعلق به تمام مردم منطقه و ایران و در خدمت رزمندگان و نظام اسلامی کشورمان است.

وی تاکید کرد: باید با مجاهدت و فداکاری های خود در نبرد نظامی و اقتصادی از خون شهدا و ارزش های اسلامی پاسداری کنیم و این امانت بزرگ را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل دهیم.  

سردار رحیم نوعی اقدم از همرزمان سردار شهید مهدی باکری در دوران دفاع مقدس و از همراهان سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعش و دفاع از حرم ، در این آیین گفت: ذوب آهن اصفهان منبع عزت ، استقلال و اقتدارکشورمان است و نقش همه جانبه آن در عرصه های جهادی و تولیدی فراموش نشدنی و مایه افتخار است.

وی به تشریح موقعیت نظامی و استراتژیک کشورمان در دوران انقلاب اسلامی و در مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و در مورد  شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این رزمنده و فرمانده بزرگ با متوسل به ائمه و حضرت زینب (س) از بالاترین قدرت فرماندهی و مدیریتی برخوردار بود. او توانست از پیروان تمام ادیان و مردم کشورهای مختلف سرباز  بگیرد و آن ها را در صف و جبهه ای واحد علیه داعش و نیروهای آمریکایی تجهیز و به حماسه آفرینی دعوت کند.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از همراهی خود با شهید حاج قاسم سلیمانی در آزاد سازی شهر حلب سوریه از اشغالگران آمریکایی و داعش پرداخت.  

شایان ذکر است؛ سردار نوعی اقدم، یک انگشتر متبرک شده به حرم بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) را به نمایندگی از کل کارکنان شرکت، به مهندس یزدی زاده اهداء کرد.

همچنین در این آیین بزرگداشت از رسول معتمدی قهرمان وزنه برداری و از  خانواده بزرگ ذوب آهن که اخیرا در مسابقات آسیایی در کشور ازبکستان صاحب مدال طلا شده بود تقدیر شد.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied