شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت روز ملّی صنعت پتروشیمی

پازارگاد پشتیبان همیشگی صنعت پتروشیمی

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت روز ملّی صنعت پتروشیمی

به گزارش شمانیوز، متن پیام دکتر حجت نظری به مناسبت ٨ دی ماه ، روز ملّی صنعت پتروشیمی به شرح زیر است ؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به لطف خداوند متعال و برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، چرخه تولید و ایجاد ارزش افزوده از صنایع نفت و گاز توسط صنایع پتروشیمی در کشورمان به منصه ظهور رسیده ، همگان به جایگاه و نقش والای صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور آگاه گردیده اند.

صنعت پتروشیمی با اهتمام تلاشگران ، مدیران ، متخصصان و جوانان ایران اسلامی امروزه به عنوان یک صنعت بالنده توانسته است در مقابل تهدیدها و تحریم های همیشگی دشمنان این آب و خاک سربلند باشد و اکنون به عنوان نماد دیگری از  توانمندی و اعتماد به فرزندان ایران اسلامی و اتکاء به توان داخل در عرصه ملّی و بین المللی شناخته می شود .

٨ دی ماه که در تقویم ما به عنوان روز صنعت پتروشیمی نامگذاری گردیده، فرصتی مغتنم است تا از تمامی فعالان این عرصه خصوصا مدیران ، کارکنان ، مهندسان ، کارگران و تمامی تلاشگران صنعت پتروشیمی سراسر کشور به ویژه عزیزانی که در سطح منطقه پارس مشغول فعالیت می باشند ، تقدیر و تجلیل به عمل آید.

اینجانب به نمایندگی از همکاران خودم در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن عرض تبریک این مناسبت ، این نوید را می دهم که ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد مطابق چشم انداز طراحی شده و در راستای پشتیبانی از صنعت پتروشیمی با بکارگیری تمام توان در مسیر ارتقاء خدمات ، افزایش رضایتمندی مشتریان و توجه جدی به ذی نفعان قدم بر خواهیم داشت .

سربلندی تلاشگران عرصه صنعت پتروشیمی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

حجت نظری

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

 

روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied