شمانیوز
شما نیوز

۹ دی ماه تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به فرارسیدن ۹ دی ماه روز بصیرت و ولایتمداری عنوان کرد که این روز یادآور تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب و نظام و بیعتی دوباره با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

۹ دی ماه تجدید میثاق دوباره با آرمان  های انقلاب اسلامی

به گزارش شمانیوز، دکتر نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در آیینی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و جمعی از کارکنان این منطقه به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه و فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی  با گلباران مزار شهید مدافع حرم محمد اینانلو، یاد وخاطره شهدای والا مقام ایران اسلامی را گرامی داشتند.

وی‌در این آیین اظهار داشت: حماسه ۹ دی بار دیگر اتحاد  ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند و دفاع و پایبندی مردم  به ارزش های نظام را بار دیگر به خوبی نشان داد.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ایشان تربیت یافته مکتب انسان‌ساز امام خمینی(ره) بود و در تمام عمر پربرکت خود در دفاع از ایران بزرگ، اسلام و نظام همواره پیشقدم بود که در این راه جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: شهید سلیمانی آرزویی جز شهادت نداشت و همواره با تاسی از مکتب عاشورا قدم برداشت و عشق به حسین(ع) را در تمام زندگیش لحظه ای از خود دور نکرد.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied