شمانیوز
شما نیوز

هرمزگان میزبان عضو هیئت مدیره بیمه میهن

غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد سرپرستی استان هرمزگان، از این سرپرستی بازدید و با همکاران دیدار کرد.

هرمزگان میزبان عضو هیئت مدیره بیمه میهن

به گزارش شمانیوز؛ غلامرضا عزیزی در این سفر از نزدیک در جریان امور جاری و مسائل و وضعیت شعبه بندرعباس قرار گرفت و از تلاشهای صورت گرفته در جهت پیشبرد امور شرکت و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران قدردانی کرد.

عزیزی گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور بیمه گری را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت های استان برای جذب پورتفوی بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را بیش از گذشته فراهم سازیم.

در این جلسه رئیس و کارکنان شعبه نیز موانع پیشِ رو و پیشنهادات خود را برای بهبود امور مطرح کردند و معاون امور شعب ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات، برای رفع مشکلات شعبه قول مساعد داد.

عضو هیئت مدیره بیمه میهن همچنین در جریان این سفر با نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان دیدار و در مورد مسائل فیمابین و همکاری های دوجانبه به بحث و گفت و گو پرداخت. وی ابراز امیدواری کرد که بیمه میهن با ارائه خدمات کیفی به بیمه شدگان این نهاد، بتواند رضایت بیش از پیش مسئولان بنیاد مسکن را جلب نماید.

 

روابط عمومی بیمه میهن

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied