شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونه بهترین درگاه پرداخت را با کمترین هزینه دریافت کنیم؟

اگر شما در زندگی و کار خود بخواهید مانند یک فرد حرفه ای عمل کنید، باید بدانید که چگونه درست و هوشمندانه هزینه کنید تا از هر چیزی بهترینش را از آن خود کنید. اکنون اینجا فرصتی ایجاد شده است تا بهترین درگاه پرداخت حال حاضر را برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید. اما قبل از آن باید دلیل انتخاب خود را بدانید.

چگونه بهترین درگاه پرداخت را با کمترین هزینه دریافت کنیم؟

ما می‌دانیم که تمام کسب و کارهای اینترنتی چه مسیر سخت و طاقت فرسایی را با شجاعت و جسارت طی می‌کنند تا به فروش بالایی دست پیدا کنند. تا بتوانند کسب و کار خود را رونق و توسعه دهند و از طریق آن ناجی زندگی خود و عزیزانشان باشند.

زیبال به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده ابزار و سرویس های پرداختی با وجود سن کمی که نسبت به رقبای خود دارد، توانسته است در بین صاحبان کسب و کار اینترنتی جایگاه بسیار محبوبی پیدا کند. زیرا هدف اولیه زیبال این بوده است که برای تمام کسب و کارهای اینترنتی شرایطی را فراهم کند تا بتوانند مراحل رشد و پیشرفت را با کم‌ترین چالش پرداختی پشت سر بگذارند.

 

 

در ادامه به شما خواهیم گفت که زیبال چگونه به شما این فرصت را می‌دهد که بهینه و بسیار کم هزینه کنید؛ ولی در عین حال از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی و سرویس‌های پرداختی برخوردار شوید و به وسیله آن به طرز چشمگیری نرخ فروش کسب و کار خود را بالا ببرید.

52cf1e5e-1397-4f54-ba0c-a12d17c5ca80

دریافت یک درگاه پرداخت؛ دسترسی به 6 درگاه پرداخت

به صورت کلی برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین از 2 طریق میتوان اقدام کرد:

·        شرکت های PSP

·        پرداخت یار های رسمی بانک مرکزی

 

طبق مستنداتی که در سایت رسمی شاپرک آمده است 12 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP) در حال حاضر فعالیت دارند که ما آن ها را تحت عنوان درگاه بانکی میشناسیم. (مانند  پاسارگاد، سامان کیش، به پرداخت ملت، سداد و …)

درگاه پرداختی که از شرکت های PSP دریافت می‌شود درگاه پرداخت مستقیم، و درگاهی که پرداخت یارهای رسمی بانک مرکزی آن را به متقاضیان ارائه می‌دهند، درگاه پرداخت واسط است.

نکته حائز اهمیت این است که تمام پرداخت یارها از جمله زیبال، به نوعی واسطه بین متقاضیان درگاه پرداخت و درگاه بانکی هستند. یعنی با شرایطی راحت تر، با امکانات بیشتر و متفاوتی، به متقاضیان درگاه پرداخت، همان درگاه پرداخت مستقیم بانکی را، البته بدون هزینه اولیه و به همراه امکانات ویژه پرداختی ارائه می‌دهند.

 

همچنین با توجه به این که شما از کدام شرکت پرداخت یار درگاه دریافت می‌کنید، نحوه  دسترسی شما به درگاه‌های بانکی نیز متفاوت خواهد بود. زیرا بعضی از پرداخت یارها به یک PSP  و بعضی دیگر به دو یا چند PSP  متصل هستند.

 

بگذارید با یک مثال ماجرا را به شما توضیح دهیم:

تصور کنید صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و از طریق شرکت های PSP، یکی از 12 درگاه پرداخت مستقیم (درگاه بانکی) را دریافت کرده اید. اسم درگاه پرداخت شما پرتقال است!

مشتری های شما پرداخت اینترنتی خود را به روی درگاه پرداخت پرتقال انجام میدهد.

 

رقیب شما از یک شرکت پرداخت یار که به 5 PSP متصل است درگاه پرداخت واسط دریافت کرده است. یعنی درگاه پرداخت رقیب شما علاوه بر پرتقال، به سیب، هلو، توت فرنگی و نارگیل نیز اتصال دارد.

چنانچه مشتری شما بخواهد تراکنش خود را به انجام برساند، تنها پرتقال میتواند پرداخت اینترنتی مشتری تان را مدیریت کند و ممکن است به دلیل مشکلات زیرساختی در شبکه بانکی و قطعی اینترنت و سایر دلایل اجنتاب ناپذیر، نتواند این کار را سریع و با کیفیت انجام دهد و تراکنش ناموفق شود. در این حالت مشتری از خرید و پرداخت خود رضایت نخواهد داشت و نسبت به کسب و کار شما بی اعتماد میشود. که این به ضرر نرخ فروش و سود شما خواهد بود.

 

اما اگر مشتری رقیب شما در حال پرداخت اینترنتی باشد و برحسب اتفاق، پرتقال، سیب و هلو هر سه دچار اختلال باشند، در نهایت یکی از این 5 PSP  که بالاترین سرعت و کیفیت را دارد، می تواند پرداخت مشتری را خیلی سریع  به تراکنش موفق تبدیل کند. 

به این ترتیب نرخ تراکنش‌های ناموفق رقیب شما به شدت کاهش یافته و تراکنش های موفق افزایش میابد.

 34fe2528-f288-4a81-b699-c2bd3002789d

گفتنی است با توجه به ارتباط موثر زیبال با شرکت هایPSP و همچنین دغدغه‌مندی زیادی که این پرداخت یار نسبت به هموارسازی فرآیند  پرداخت اینترنتی  دارد، تا امروز توانسته با بیش از 5 شرکت PSP ارتباط برقرار کند.

در نتیجه در صورتی که فروشگاه اینترنتی شما به درگاه پرداخت زیبال مجهز باشد، عملا می‌تواند به 6 درگاه بانکی دسترسی داشته باشد.

"تنها با یکبار ثبت نام و یک بار گذراندن پروسه دریافت درگاه پرداخت."

 

لازم به ذکر است با توجه به قانون جدید بانک مرکزی مبنی بر الزامی‌شدن دریافت اینماد برای گرفتن  درگاه، تا زمانی که این قانون برقرار باشد برای دریافت هر دو نوع  درگاه پرداخت واسط و مستقیم فرآیند دریافت اینماد باید گذرانده شود.

 

اما خوشبختانه با یکبار گذراندن این فرآیند و ثبت نام در سایت زیبال می‌توانید بدون هزینه اولیه، به همراه سرویس‌های پرداختی ویژه صاحب چند درگاه بانکی شوید و از موفق‌شدن تراکنش‌های خود اطمینان حاصل کنید.

 

شرکت راهکارنوین زیبال برای آن که متقاضیان بتوانند با خیال راحت و با آگاهی کامل درباره انتخاب درگاه پرداخت وب سایت خود تصمیم‌گیری نمایند، فرصت تست رایگان 30 روزه درگاه پرداخت اینترنتی را فراهم کرده است.

شما می‌توانید با استفاده از کد zibal30 این هدیه را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاع از جزئیات سرویس‌های پرداختی زیبال و شرایط گرفتن درگاه پرداخت برای سایت ، از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی، با پشتیبانان زیبال ارتباط برقرار کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied