شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی نوری عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه کشور را کسب کرد

امور پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی نوری، عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه کشور در سال 1400 را به خود اختصاص داد.

پتروشیمی نوری عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه کشور را کسب کرد

به گزارش شمانیوز، از سوی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور، امور پژوهش و فناوری این شرکت به عنوان مرکز تحقیق و توسعه برتر ملی در سال 1400 معرفی شد.

این انتخاب هر ساله بر اساس فرآیند ارزیابی دقیق شاخص های فرایندی و توسعه ای شرکت ها در حوزه های مختلف فعالیتی واحدهای پژوهشی، و مبتنی بر تحلیل اثرات تحقیق و توسعه در رفع تنگناهای تولیدی شرکت ها، پروژه های توسعه ای و توسعه محصول، بومی سازی کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی، ارتباط با مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان، افزایش بهره وری، بهینه سازی مصرف انرژی و تاثیر تحقیق و توسعه در بهبود عملکرد سازمان صورت می‌گیرد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی نوری، با رویکرد مثبت و حمایت های همه جانبه مدیران ارشد خود در گسترش فعالیت های اثربخش پژوهشی، علمی – تحقیقاتی، فرایندی و توسعه ای، و همچنین با آگاهی از تاثیر مثبت اینگونه فعالیت ها بر روند صعودی سودآوری شرکت و در راستای اهداف استراتژیک سازمان، امور پژوهش و فناوری خود را از سال 1391 راه اندازی و دایر کرده است.

این واحد از بدو راه اندازی تا کنون توانسته است با بهره مندی از کادری مجرب و توانمند دستاوردهای کاربردی قابل تحسینی در زمینه های متعدد مانند بومی سازی کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی، انجام پروژه های بزرگ و موثر توسعه ای در ابعاد ملی، استقرار سیستم‌های مدیریت تکنولوژی و مدیریت دانش، توسعه نرم افزار های کاربردی،... را کسب نماید. در این راستا علاوه بر استفاده از توانمندی‌های داخلی متخصصین شرکت پتروشیمی نوری، از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی، دانشگاه.ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشی بهره گرفته شده است. نتایج برخی از این فعالیت ها در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است.

 

روابط عمومی پتروشیمی نوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied