شمانیوز
شما نیوز

فرزاد رستمی:

همکاری بانک مسکن در تامین مالی موجب سازندگی در کشور می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بانک مسکن را خانه خود دانسته و همکاری بیش از پیش این بانک در پیشبرد اهداف تامین مالی در حوزه تامین مسکن را منجر به سازندگی کشور می‌دانیم.

همکاری بانک مسکن در تامین مالی موجب سازندگی در کشور می‌شود

به گزارش شمانیوز؛ طی دیدار مرتضی دهداری زاده، مدیر شعب استان بوشهر با فرزاد رستمی، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر، بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلفی همچون طرح نهضت ملی مسکن و همکاری مستمر میان بانک مسکن و اداره راه و شهرسازی این استان صورت گرفت.

دهداری‌زاده: منتظر معرفی متقاضیان واجد شرایط هستیم

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر در خصوص طرح نهضت ملی مسکن با اعلام آغاز دوره جدیدی از همکاری بانک مسکن برای تامین مالی جریان تولید مسکن گفت: دوره همکاری راهبردی بانک مسکن برای اجرای بهینه و هدفمند طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم همکاری‌های خوبی در پیشبرد اهداف مرتبط با تامین مالی احداث واحدهای مسکونی در کشور تحقق یابد.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت، سازنده و رو به جلوی بانک مسکن در پیشبرد طرح‌های تامین مالی ساخت مسکن، گفت: نگاه مثبت و دیدگاهی همراه در ارتباط با تامین مالی بهینه و حداکثری در حوزه نهضت ملی مسکن وجود دارد.

دهداری‌زاده تاکید کرد: منتظر هستیم تا اداره کل راه و شهرسازی متقاضیان واجد شرایط را به بانک معرفی کند تا بانک نیز در زمان باقی مانده سال، با توجه به تکلیف قانونی خود نسبت به تخصیص منابع اقدام کند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همان‌گونه که پیش از این همکاری مثبت و موثری بین بانک مسکن و مجموعه راه وشهرسازی از جمله پیمانکاران طرف قرارداد وجود داشته، این همکاری‌ها ادامه یابد و به نحو بهتری رقم بخورد. به خصوص اینکه مدیران ارشد بانک در این زمینه برای همکاری حداکثری در جهت تامین منافع مردم در طرح نهضت ملی مسکن و تحقق اهداف دولت اعلام آمادگی کرده است.

مدیر شعب استان بوشهر افزود: دستورالعمل پرداخت تسهیلات ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن برای اجرا به شعب ابلاغ شده است، مجموع دوره مشارکت مدنی و فروش اقساطی این تسهیلات حداکثر ۲۰ سال (حداکثر سه سال مشارکت مدنی) تعیین شده است.

دهداری‌زاده اظهار داشت : با عنایت به طولانی بودن دوران بازپرداخت و افزایش سود متعلقه در صورت تمایل و درخواست متقاضی تقسیط تسهیلات مزبور در دوره‌های زمانی کوتاه‌تر (۸، ۱۰، ۱۲، ۱۵ و.. ساله) امکان‌پذیر است.

رستمی: بانک مسکن سهم قابل توجهی درطرح نهضت ملی مسکن دارد

در ادامه، فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص آخرین وضعیت تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: با آغاز فرایند ثبت نام توسط وزارت راه و شهرسازی تعداد قابل توجهی تاکنون در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان این که اعتبارات این طرح از سوی بانک مرکزی بین بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری عامل تخصیص داده شده است، افزود: بانک مسکن سهم قابل توجهی درطرح نهضت ملی مسکن دارد.

رستمی افزود: به عنوان عضوی از وزارت راه وشهرسازی همواره به دلیل تعامل بسیار خوب و نزدیک بانک مسکن در پیشبرد اهداف تامین مالی در نوسازی بافت‌های فرسوده و سایر طرح‌های تامین مسکن، بانک مسکن را خانه خود دانسته و همکاری بیش از پیش این بانک در پیشبرد اهداف تامین مالی در حوزه تامین مسکن را منجر به سازندگی کشور می‌دانیم.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied