شمانیوز
شما نیوز

دکتر افشار فتح الهی در بازدید از یک مجتمع در دست احداث تجاری، اداری و گردشگری در شهر قشم اعلام کرد

عزم راسخ سازمان منطقه آزاد قشم برای تکمیل مجتمع ها و برج های بزرگ در حال ساخت قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از مجتمع در دست احداث تجاری، اداری و هتل زیتون قشم بر عزم راسخ این سازمان برای تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و مجتمع ها و برج های بزرگ در حال ساخت قشم تاکید کرد.

عزم راسخ سازمان منطقه آزاد قشم برای تکمیل مجتمع ها و برج های بزرگ در حال ساخت قشم

به گزارش شمانیوز، دکتر افشار فتح الهی  در این بازدید که جمعی از معاونین و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند از نزدیک مسائل، مشکلات و موانع اجرایی این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم حمایت این سازمان از بخش خصوصی قشم جهت اتمام پروژه های نیمه تمام را از اولویت های سازمان برشمرد و صاحبان و مجریان این پروژه ها را به تعامل و همکاری بیشتر با سازمان دراین خصوص فرا خواند.

مجتمع چند منظوره تجاری اداری و گردشگری زیتون قشم شامل 800واحد تجاری در 4 طبقه، هتل پنج ستاره  در 10 طبقه و برج اداری مسکونی در 10 طبقه همراه با 25 هزار مترمربع فضای توریستی تفریحی در مرکز شهر قشم در دست احداث است.

بر اساس این گزارش  دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از محل آب شستگی کنار جاده ساحل جنوبی قشم نرسیده به شاه شهید که براثر بارندگی اخیر ایجاد شده است، بازدید کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید که جمعی از معاونان و مدیران سازمان نیز حضور داشتند  ضمن بررسی ابعاد  و موقعیت این محل، دستورات لازم را جهت ترمیم و بازسازی آن صادر کرد.

به دستور دکتر فتح الهی قرار شد معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم آب شستگی این محل و سایر نقاط مشابه را در سطح جزیره ترمیم و بازسازی نماید.

گفتنی است بر اثر بارندگی های هفته گذشته علاوه بر جاری شدن سیلاب در بخش هایی از بافت قدیم شهر قشم، نقاطی از حریم جاده های مواصلاتی جزیره با پدیده هایی از قبیل آب شستگی و ایجاد حفره ها و فرورفتگی هایی در کنار جاده ها مواجه شدند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied