شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فروش وان بادی اینتکس برای داخل حمام

وان ها می تواند فضایی بسیار عالی و مناسب را برای استحمام داشته باشند تا اینچنین بتوانید با پر کردن آن ها با آب گرم ، به داخل وان رفته و در داخل آب ریلکس کنید و به استحمام بپردازید .

فروش وان بادی اینتکس برای داخل حمام

وان ها مدل های مختلفی را دارند که برخی از آن ها به مانند وان های سرامیکی بسیار گرانقیمت بوده و نیازمند فضای بزرگ در داخل حمام می باشند تا بتوانید آن ها را نصب کنید . ولی وان های بادی از دیگر وان های طراحی شده و جدید هستند که می تواند با ویژگی های بسیار عالی خود فضای عالی و مشابه وان های سرامیکی را برای شما ایجاد کنند تا بتوانید به حمام کردن بپردازید .

توجه داشته باشید که وان بادی برخلاف وان های سرامیکی بسیار گران قیمت نیستند و چه بسا با هزینه های بسیار کم می توانید وان بادی را خریداری کنید . این محصولات از نظر ساختاری مشابه سایر وان ها بوده و فضای کافی و بزرگی را برای استفاده دارن ، به طوریکه مدل های یک نفره و یا دو نفره آن ها نیز توسط شرکت های بزرگ و مطرح خارجی تولید شده اند که کیفیت بسیار بالایی را نیز دارند . وان بادی از ویژگی بسیار خوب پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان برخوردار است و این ویژگی عالی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید به دفعات از وان بادی حمام استفاده کرده و حتی آن را به طور کلی جمع کنید و دوباره راه اندازی نمایید .

طراحی وان بادی

وان های بادی همانطور که از نامشان مشخص است دارای بدنه بادی هستند ، بنابراین نیاز است تا برای استفاده آن ها را راه اندازی کنید و سپس داخل وان را با آب پر کرده و استفاده کنید . از ویژگی های ساختاری وان های بادی می توان به طراحی مستطیلی آن ها اشاره کرد که عرض و طول استانداردی داشته و می تواند فضای کافی را برای نشستن و دراز کشیدن افراد در تمامی سنین فراهم کند . بنابراین بزرگسالان نیز با هر وزن و قدی که دارند می توانند از وان بادی استفاده کنند . وان های بادی همچنین عمق استانداردی دارند و در صورت نشستن و یا دراز کشیدن می تواند تا گردن را پوشش دهد .

عمدتا وان های بادی دارای طراحی شیب دار بوده و یا در برخی دیگر از آن ها یک تکیه گاه های بادی مجزا و به صورت شیبدار نیز قرار داده شده است که می توانید با بهره مندی از آن ها ، فضا را برای استراحت کردن فراهم کنید و در داخل آب ریلکس کنید . از نظر کیفیتی نیز وان های بادی سطح بالایی دارند و بدنه آن ها به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند . بنابراین نیازی به تکیه گاه نیز نخواهد بود . طراحی بدنه وان های بادی به صورت لایه لایه است و بسیاری از تولید کنندگان مطرح نیز از ساختار طبقه ای و لایه لایه استفاده کرده اند که دیواره های وان بادی را مقاوم تر کرده است تا بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند .

از ویژگی های بسیار عالی دیگر وان های بادی می توان به طراحی مواج و بادی کف وان ها اشاره کرد ، این طراحی باعث شده است تا کف وان بادی بسیار نرم و انعطاف پذیر شود ، تا اینچنین افراد در هنگام استفاده و دراز کشیدن در وان ، فشاری را بر روی اندام های خود نداشته باشند و بتوانند ساعت های طولانی از وان بادی استفاده کنند . وان های بادی تنها برای بزرگسالان ساخته نشده است و برخلاف وان های سرامیکی برای سنین کودکان و نوزادان نیز فراهم شده است که در بخش بعدی به آن ها نیز خواهیم پرداخت .

51c84c15-2d27-43c8-8716-9988d05e5b0b

وان بادی کودک و نوزاد

از نظر ابعادی نیز همانطور که اشاره شد وان های بادی مدل های مختلفی را دارند و حتی وان های بادی نیز طراحی شده اند که برای استفاده کودکان می باشند . لذا شما نیز بر اساس نیاز خود حتی می توانید وان بادی کودک را برای فرزندان خود خریداری کنید و کودکان را با این وان های زیبای بادی ، تشویق به حمام رفتن کنید . توجه داشته باشید وان های بادی نیز برای نوزادان طراحی شده است که طراحی کاملا متفاوت تری را نسبت به سایر وان ها داشته و می تواند فضای ایمن تری را برای نوزادان فراهم کند تا والدین بهتر بتوانند کودکان خردسال خود را در محیط خیس و لغزنده به حمام ببرند .

جنس بدنه وان بادی

برای تولید و ساخت وان بادی از لایه های بی نظیر و بسیار با کیفیت و با دوام pvc استفاده شده است . پی وی سی ها با عناوین دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شوند و امروزه به یکی از محبوب ترین مواد ها برای تولید محصولات بادی تبدیل شده است . به خصوص که این جنس ضد آب بوده و در ساخت محصولات بادی همچون استخر بادی ، تشک بادی روی آب ، انواع شناور ها ، جکوزی بادی و ... استفاده می شود . این جنس همانطور که اشاره شد ، از پلاستیک طبیعی ساخته شده است ، به همین منظور نیز هیچ آسیب و حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی ها طول عمر بالایی دارند ، سرما یا گرمای آب یا محیط صدمه ای به آن وارد نمی کند . به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند .

بهترین برند وان بادی

از دلایل کیفیت بالای برخی از وان های بادی می توان به شرکت های تولید کننده آن ها اشاره کنیم . بنابراین بایستی در خرید های خود حتما به برند وان بادی توجه داشته باشید . در این بخش نیز قصد داریم چندی از بهترین برند وان بادی را معرفی کنیم . برند اینتکس به عنوان بهترین برند وان بادی شناخته می شود که یک شرکت آمریکایی است که تولیداتش در چین انجام می شود . اینتکس با سابقه ترین شرکت در زمینه ساخت و فروش وان بادی است که از بهترین اجناس بهترین طراحی ها را بر روی وان بادی انجام داده است . از رقیب های این شرکت می توان به برند بست وی اشاره کرد که توانسته محصولات خود را به محبوبیت بسیار بالایی برساند .

این برند نیز به مانند اینتکس از بهترین برند های تولید کننده وان بادی می باشد . در کنار این دو برند ، برند اینتایم نیز قرار دارد که با تولیدات موفق خود و ساخت برخی از وان های بادی روکش دار و زیپ دار به یکی از بهترین برند های تولید کننده وان بادی در دنیا تبدیل شده است . با توجه به این موضوعات فروشگاه اینتکس تهران محصولات برتر و پر فروش این برند ها را در فروشگاه موجود کرده است که می توانید آن ها را مشاهده و خریداری کنید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied