شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پرفروش ترین انواع مدل های پرده در سال 1400

پرده یکی از عناصر زیبا و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی می باشد. پرده ی زیبا با مدل جذاب و مناسب می تواند جلوه زیبایی به فضای خانه بدهد. بنابراین انتخاب پرده مناسب که با دکوراسیون شما هارمونی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.

پرفروش ترین انواع مدل های پرده در سال 1400

هر ساله مدل ها و رنگ های جدیدی از پرده ها وارد بازار می شوند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد در ادامه به معرفی جدیدترین و پرفروش ترین مدل های پرده در سال 1400 می پردازیم.

پرده زبرا

پرده زبرا دارای دو لایه پارچه است که به صورت افقی طراحی شده است و لایه های موازی پارچه و تور در کنار هم قرار گرفته اند. این نوع پرده دارای طرح های ساده، سه بعدی، کلاسیک، چاپی و غیره است و یکی از پرفروش ترین مدل های پرده می باشد. پرده زبرا با طرح های زیبا و متنوع، ظاهری زیبا به منزل شما می بخشد.

پرده های زبرا برای آشپزخانه، اتاق خواب و پنجره های کوچک بسیار مناسب است. در ادارات نیز می توان از این پرده با رنگ های کرم و قهوه ای یا طوسی متناسب با دکوراسیون اداره به عنوان پرده اداری استفاده کرد.

 

16c7345d-9a50-451c-b4b2-6cc57d1e9bc7

پرده کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی که بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیر بسزایی در تنظیم نور محیط دارد. این نوع پرده کرکره ای از فلزهای باریکی تشکیل شده است که در حالت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و مانع از ورود نور به اتاق می شود تنظیم آنها با یک طناب صورت می گیرد. پرده کرکره ای در سایزها و رنگ های مختلف وجود دارد، پرده کرکره چوبی نیز از پرده های کرکره ای معروف و پرفروش است که معمولا در دو نوع چوب مصنوعی و طبیعی تولید می شود. شستشو و نصب این پرده ها به آسانی انجام می گیرد. به همین دلیل بیشتر در ادارات کاربرد دارد و به عنوان پرده اداری شناخته می شود.

 

پرده دی کی

پرده های دی کی یا ورتیلاین سبک جدیدی از پرده های عمودی با ظاهری پلیسه می باشند که به نام پرده های زبرا عمودی نیز معروفند. این پرده ها مانند پرده های لوردراپه با طناب جمع و باز می شوند. این نوع پرده با طرح های زیبا، یکی دیگر از ترندهای سال شناخته شده است.

 

9be84576-ecdb-4677-9bba-cdf12d94bcb0

پرده شید

پرده های شید با تنوع رنگ بالا و قیمت پایین، یکی از پرطرفدار ترین پرده ها در سال 1400 شناخته شده است. این نوع پرده سایه ای خوشایند در محیط خانه ایجاد می کند و از نوع پرده بالا رونده می باشد. پرده های شید در انواع رول، تکی، دبل، بالونی، زبرا، بامبو و رومن موجود می باشند.

پرده های شید را می توانید با چوب پرده های برقی یا دستی خریداری کنید، چوب پرده های برقی و کنترلی طرفدار بیشتری دارند و کار با آنها راحت تر است. پرده شید برای ادارات نیز پرده های مناسبی هستند و حتی می توان لوگو یا نماد کسب وکار را بر روی این پرده ها چاپ کرد تا جذابیت بیشتری برای شرکت ایجاد کند، توجه به این نکات ریز باعث میشود تا کسب و کار شما همیشه در خاطر مشتریان بماند.

 

پرده رومن

پرده رومن یا پرده رومی جز دسته بندی پرده های شید قرار می گیرد، با این تفاوت که لایه پرده های رومن در حالت جمع شده بر روی یکدیگر قرار میگیرند و ظاهری زیبا را ایجاد می کنند. این پرده ها با ظاهر شیک و جذاب خود می تواند مناسب انواع محیط مثل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و اداره باشد، به همین دلیل جز پرده های پرطرفدار در سال های اخیر محسوب شده اند. پرده رومن از پارچه هایی مانند ساتن، مخمل، تافته، کتان و غیره متناسب با سلیقه و دکوراسیون مورد نظر شما دوخته خواهد شد.  

 

385474f2-c6a1-4c84-9dfd-cdc5c58847c1

پرده پانچی

پرده پانچی یا (پرده هازان چاپی)  نیز از پرفروش ترین مدل های پرده سال می باشد که به دکوراسیون منزلتان ظاهری خلوت و جذاب می دهند. این نوع پرده سقف خانه را بلندتر نشان می دهد و برای خانه های کوچک مناسب است. برای پنجره هایی که ارتفاع کوتاهی دارند می توان این پرده را با ارتفاع بلند سفارش داد تا پرده جلوه بیشتری داشته باشد. از ویژگی های جذاب پرده هازان چاپی می توان به امکان چاپ طرح بر روی پرده اشاره کرد، برای اتاق کودکان می توان طرح های کارتونی بر روی پرده چاپ کرد که جلوه بسیار جذابی خواهد داشت.

 

پرده والان دار

پرده های والان دار در دو سبک مدرن و کلاسیک وجود دارند و به منزل جلوه ای زیبا می دهند. این نوع پرده با جنس ساتن، حریر، مخمل، دانتل و غیره به صورت دو طرفه و یک طرفه وجود دارند که افراد می توانند آنها را با رنگ مبلمان خود هماهنگ کنند. این سبک پرده کمی قدیمی تر بوده، اما هنوز طرفداران خود را دارد. از والان ها می توان برای  پرده های رومن نیز استفاده کرد به صورتی که پرده رومن در وسط قرار بگیرد و والان ها در دوطرف پرده باشند که ظاهری کلاسیک تر به پرده می دهد.

 

سخن پایانی

اگر در ماه های نزدیک به سال نو به دنبال خرید پرده هستید به شما پرده سرای پردینو را با سال ها تجربه در زمینه دوخت، نصب، طراحی و فروش انواع پرده  معرفی می کنیم. پردینو به دو صورتی حضوری و اینترنتی انواع پرده با نظر و سلیقه مشتری را تولید و به فروش می رساند. شما می توانید برای انتخاب پرده متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود، با مشاوران  پردینو در تماس باشید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی