شمانیوز
شما نیوز

با خیال راحت، امانات خود را به بانک پاسارگاد بسپارید

صندوق امانات، مکانی امن و مطمئن در بانک جهت حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیاء گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیاء با ارزش خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری نمایند.

با خیال راحت، امانات خود را به بانک پاسارگاد بسپارید

به گزارش شمانیوز؛ به‌منظور رفاه حال سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد و تأمین امنیت و آسودگی خاطر ایشان، صندوق امانات بانک پاسارگاد آماده ارائه خدمات به مشتریان حقیقی و حقوقی ارجمند می‌باشد. بر‌این‌اساس، مشتریان حائز شرایط، می‌توانند اشیاء گران‌بها، اسناد و... را در این صندوق‌ها که در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ در اختیارشان قرار می‌گیرد، به امانت بگذارند.

اگر شما در یکی از شهرهای تهران،کرج، تبریز، اردبیل، مشهد، شیراز، رشت، ساری، کرمان، اهواز، دزفول، قشم و شهرکرد ساکن باشید، به‌راحتی می‌توانید امانات خود را به شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد بسپارید.

شرایط لازم برای اشخاص حقیقی:

# متقاضی استفاده از صندوق امانات باید دارای حداقل 18 سال سن باشد.

# برای متقاضی دریافت صندوق امانات در استان‍های تهران و البرز، برخورداری از حداقل معدل موجودی 6 ماهه به میزان 50میلیون ریال در حساب جاری یا 100میلیون ریال در حساب کوتاه مدت و برای سایر استان‌ها 25میلیون ریال در حساب جاری یا50میلیون ریال در حساب کوتاه مدت درنظر گرفته شده است.

# همچنین در استان‌های تهران و البرز هنگام ارائه درخواست اجاره صندوق امانات، بایستی سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت با حداقل مبلغ 500میلیون ریال داشته باشید که این میزان برای سایر استان‌ها 250میلیون ریال است.

# درصورتی‌که شما در شعبه‌ فاقد صندوق امانات حساب داشته باشید، می‌توانید با دریافت معرفی‌نامه از شعبه خود، از خدمات نزدیک‌ترین شعبه مجهز به صندوق امانات بهره‌مندشوید.

نحوه استفاده:

صندوق مورد اجاره، توسط مشتری یا وکیل قانونی وی، در طول ساعات اداری قابل بهره‌برداری است.

شرایط و هزینه واگذاری صندوق:

# مدت زمان قرارداد اجاره صندوق امانات حداقل یک‌سال و قابل تمدید است.

# اجاره‌بها سالانه: هر سانتی‌متر مکعب حجم 120 ریال (حداقل 600.000 ریال) است.

# ودیعه اجاره بها: 8 برابر مبلغ اجاره بها و حداقل مبلغ 4.800.000 ریال است.

گفتنی است شرایط اعلام شده مربوط به شعبه‌های دارای ظرفیت خالی می‌باشد و علاقه‌مندان به بهره‌مندی از این خدمت می‌توانند برای آگاهی از شرایط واگذاری صندوق به اشخاص حقوقی و سایر اطلاعات مورد نیاز به شعبه‍های بانک پاسارگاد مراجعه کنند و یا با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

 

روابط عمومی بانک پاسارگاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied