شمانیوز
شما نیوز

اولین نمایشگاه ایمنی و سومین نمایشگاه امنیتی

امور HSE شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس و با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، با حضور پررنگ در « اولین نمایشگاه ایمنی و سومین نمایشگاه امنیتی» به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه HSE پرداخت.

اولین نمایشگاه ایمنی و سومین نمایشگاه امنیتی

به گزارش شمانیوز؛ امور HSE شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس و با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، با حضور پررنگ در « اولین نمایشگاه ایمنی و سومین نمایشگاه امنیتی» به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه HSE پرداخت.

امور HSE شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به نمایندگی از شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس و با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، با حضور پررنگ در « اولین  نمایشگاه ایمنی و سومین نمایشگاه امنیتی» به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه HSE پرداخت.

این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ ۱۹ دیماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های پارس، آغاز بکار و با حضور بیش از ۶۰ شرکت فعال در حوزه ایمنی و امنیتی برگزار شده و با استقبال کم نظیری از سوی شرکتهای منطقه پارس مواجه گردید و امروز بیست و یکم دیماه به کار خود خاتمه داد.

امور HSE شرکت پازارگاد ( پتروشیمی منطقه پارس) با دو دهه سابقهٔ درخشان در ارائه خدمات آتش‌نشانی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست و آموزش در منطقه، دارای تجارت ارزشمندی بوده که این ظرفیت می‌تواند در تعاملات نمایشگاهی با شرکت‌های فعال در این حوزه، دستخوش هم‌ افزایی دو سویه گردد.

امید است با تداوم  چنین رویدادهایی در منطقه، بستر ارتباطات فرامنطقه‌ای، بصورت پویا و روزافزون، فراهم گردد.

 

روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

حجم ویدیو: 8.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied