شمانیوز
شما نیوز

دستور فوری وزیر اقتصاد برای تغییر وضعیت استخدامی کارکنان اموال تملیکی

وزیر امور دارایی و اقتصادی در حاشیه بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان نسبت به رسیدگی وضعیت شغلی کارکنان سازمان اموال تملیکی و مرتفع‌سازی کمبود نیروی انسانی دستور فوری صادر کرد.

دستور فوری وزیر اقتصاد برای تغییر وضعیت استخدامی کارکنان اموال تملیکی

به گزارش شمانیوز، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که شب گذشته وارد استان هرمزگان شده بود، صبح امروز از انبارهای میثاق و پایانه‌ کانتینری کالاهای متروکه اموال تملیکی این استان بازدید به عمل آورد.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این بازدید ضمن اشاره به عملکرد چشم‌گیر مدیریت اموال تملیکی سراسر کشور بخصوص استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از قطب‌ها و پرفشارترین مجموعه‌ها در حوزه تعیین تکلیف کالای قاچاق و متروکه استان هرمزگان است.

 

مقایسه وضعیت عملکرد این مجموعه از سال گذشته تا به امروز بسیار چشمگیر و قابل دفاع است که این مجموعه علیرغم بسیاری از کمبودها و با توان اندک در اختیار ، عملکردی مطلوبی را ارایه کرده است.

 

وی در ادامه از عملکرد اموال تملیکی استان هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و خواستار اطلاع رسانی گسترده این موفقیت در سطح ملی شد.

 

خاندوزی با تاکید بر اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی عنوان کرد: وضعیت شغلی کارکنان اموال تملیکی تا رسیدن به سطح مطلوب و ایده‌آل نیاز مند رسیدگی است و از سوی دیگر کمبود نیروی انسانی نیز در این سازمان باید مرتفع شود. این مقام مسئول در این خصوص دستور همکاری فوری به معاونت توسعه منابع انسانی وزارت اقتصاد صادر کرد تا مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی هر چه سریعتر دریافت شود.

 

وزیر اقتصاد برای افزایش بهره‌وری و انگیزه کارکنان قول مساعد داد که تمام توان خود را برای محقق‌سازی این امر به کار گیرد.

 

پس از بازدید انبارهای اموال تملیکی هرمزگان، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در گمرک شهید رجایی حضور یافتند و از انبارهای این مجموعه نیز بازدید به عمل آوردند.

 

روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied