شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش یارانه نقدی 500 تومانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با منابعی که از حذف ارز ترجیحی ایجاد می‌شود، می‌توان به هر نفر حدود ۵۵۰هزار تومان یارانه داد.

خبر خوش یارانه نقدی 500 تومانی

اخبار زیادی در خصوص افزایش مبلغ یارانه نقدی در چند وقت اخیر شنیده شده است اما این مبلغ قطعی یارانه نقدی از طرف دولت و یا مجلس هنوز اعلام نشده است.یارانه نقدی در 20 هرماه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.مرحله یکصد و سی‌ و یکم یارانه نقدی مربوط به دی ماه، روز دوشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با منابعی که از حذف ارز ترجیحی ایجاد می‌شود، می‌توان به هر نفر حدود ۵۵۰هزار تومان یارانه داد.مدتی است که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مطرح شده و احتمالا در سال جدید خبری از ارز ترجیحی نباشد؛ در این صورت تکلیف یارانه‌ها چه خواهد شد؟ درگفت‌وگوی با احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به این مورد پرداخته ایم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied