شمانیوز
شما نیوز

تحول کارکنان پیش‌نیاز تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

نایب رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی که گام تحول است، نیاز به اعتقاد و اهتمام عملی به ایجاد تحول در خود و مسیر حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داریم.

تحول کارکنان پیش‌نیاز تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

به گزارش شمانیوز، عیسی امامی، نایب رئیس هیأت مدیره این بانک در جلسه‌ای با محوریت تشریح طرح طلوع فجر با رؤسای شعبه‌ها و دایره‌های ستادی استان خراسان شمالی، سیاست‌های کلان بانک در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

وی با بیان این موضوع که نخستین گام در تحول، اعتقاد و اهتمام عملی همه کارکنان به تحول در خودشان است، آموزش صحیح و مستمر به مشتریان را لازمه این مهم دانست.

امامی در ادامه، دیجیتالی شدن بانک، هوشمند شدن سنجش عملکرد کارکنان(سامانه غدیر) و حرکت به سوی گسترش همه خدمات بانک در بستر فضای مجازی (پیشخوان مجازی) را به‌عنوان سه گام اصلی بانک در ایجاد تحول برشمرد.

وی همچنین طرح «طلوع فجر» را سند راهبردی تحول در سه ماهه پایانی سال برای بانک دانست و تأکید کرد: این طرح سند تعهد همکاران پرتلاش بانک و کمال همکاری با مدیرعامل محترم بانک در افزایش سهم بانک از میزان نقدینگی کشور است.

در خاتمه این نشست صمیمی، نقاط ضعف و قوت عملکرد استان از ابتدای طرح طلوع فجر تا کنون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و هدف پایان ماه هر شعبه استان به‌صورت مجزا تعیین و ابلاغ شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied