شمانیوز
شما نیوز

برگزاری دوره های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف جزیره قشم

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه دوره آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در نقاط مختلف جزیره برگزار شد.

برگزاری دوره های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در نقاط مختلف جزیره قشم

به گزارش شمانیوز، سید مسعود موسوی با بیان این مطلب، افزود: افزون بر 400 تن از بانوان جزیره قشم از روستای کووه ای، شهر طبل و شهرک امام حسن مجتبی (ع) در این دوره ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این کارگاه های آموزشی موضوعاتی از جمله تاثیر اختلافات خانوادگی بر ارتباط اعضای خانواده، ویژگی های خانواده از هم گسیخته، مهمترین آسیب های خانواده از هم گسیخته و بیان راهکارهای پیشگیرانه به خانواده ها آموزش داده شد.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا (س)، موسسه فرهنگی هنری دریای علم اندیشمندان برتر  و دارالقرآن شهر طبل، این مدیریت را در برگزاری این کارگاه ها همکاری داشتند.

موسوی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری این قبیل کارگاه های آموزشی برای خانواده ها، گفت: والدین و بویژه مادران به عنوان اولین و تأثیرگذارترین منابع تربیتی فرزندان، وظایف و مسئولیت های خطیر و دشواری را در عرصه تربیت دینی و معنوی و مقابله با آسیب های اجتماعی عهده دار هستند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی