شمانیوز
شما نیوز

در سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیان شد؛

ایران‌مال برای تمام اقشار جامعه

مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال با اشاره به زیرساخت‌های نوآورانه این مجموعه گفت: مجموعه ایران‌مال در راستای ارائه خدمات به‌روز به تمام اقشار جامعه طراحی و به بهره‌برداری رسیده است.

ایران‌مال برای تمام اقشار جامعه

به گزارش شمانیوز، رویداد شماره ۳۰ سه‌شنبه‌های پاسخگویی مهمانی خارج از خانواده بزرگ صنعت بیمه داشت و مجید محمدخانی- مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال مهمان ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی بود.

در این رویداد که بیش از ۱۳۰۰ نفر به صورت زنده آن را از طریق صفحه رسمی بیمه رازی در پلتفرم اینستاگرام تماشا می‌کردند، محمدخانی با اشاره به امکانات به‌روز و منحصربه‌فرد مجموعه چندمنظوره ایران‌مال، گفت: با وجود تحریم‌ها و شرایط بین‌المللی حاکم در سطح جهان، مجموعه ایران‌مال با امکانات زیرساختی خاص خود توانسته میزبان بسیاری از گروه‌های مختلف جهانی باشد.

او ادامه داد: ایران‌مال در کنار میزبانی از گردشگران بین‌المللی، تا به امروز میزبان تیم‌ها و گروه‌های اقتصادی، ورزشی، سیاسی و فرهنگی بوده است که در ماه آینده این مجموعه باتکیه‌بر وجود تنهاترین پیست یخ با استاندارد المپیک در دل خود، میزبان مسابقات جهانی هاکی روی یخ خواهد بود.

مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال خاطرنشان کرد: در طراحی و بهره‌برداری از مجموعه ایران‌مال، مسائل مالی و درآمدزایی ملاک نبوده و به ابعاد ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی توجه ویژه‌ای شده است.

او تصریح کرد: ایران‌مال تا به امروز در زمینه فرهنگ و هنر همچون جشنواره‌های فیلم، نمایشگاه طراحی و سیاه قلم و مسابقات بین‌المللی گیمینگ که توجه افراد در سطح جهانی را به خود معطوف کرده، میزبان بوده است.

محمدخانی با اشاره به زیرساخت ایران‌مال به‌واسطه وسعت و تکیه بر فناوری اطلاعات از ایجاد مرکز فناوری و نوآوری در ایران‌مال خبر داد و گفت: فناوری در ایران‌مال تنها معطوف به یک بخش نیست و مجموعه‌های سینمایی و ورزشی این مجموعه همچون کلینیک پزشکی- ورزشی ایران‌مال که زیر نظر فیفا فعال است باتکیه‌بر علم و فناوری فعالیت دارد.

مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال یادآور شد: ایران‌مال به‌واسطه خدمات منحصربه‌فرد خود همچون کلینیک پزشکی- ورزشی میزبان گروه‌ها و تیم‌های بین‌المللی است.

او ادامه داد: در نهایت مجموعه ایران‌مال برای آن طراحی شده است تا نیاز تمام اقشار جامعه را بر طرف کند و محلی برای گذران اوقات فراغت افراد جامعه باشد که این مهم حتی در طراحی قسمت‌های مختلف مجموعه همچون کتابخانه دیده شده است و این بخش روزانه میزبان افراد بسیاری برای مطالعه، رجوع به کتب مرجع و بازدید است.

محمدخانی تاکید کرد: ایران‌مال رفته رفته جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده و این در حالی است که با رفع تحریم‌ها بیش از ۴۰۰ شرکت بین‌المللی و چندملیتی برای عرضه محصولات خود در واحدهایی که اجاره کرده‌اند مستقر خواهند شد.

او تصریح کرد: با بازگشت تحریم‌ها شرکت‌های طرف قرارداد با ایران‌مال حضور خود را متوقف کردند اما ایران‌مال باتکیه‌بر توان داخلی و محصولات ایرانی با کیفیت فعالیت خود را در بخش اقتصادی ادامه داد و حتی عامل به نمایش درآمدن محصولات ایرانی در حد وسیع شد.

مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال بیان کرد: ایران‌مال تاکید ویژه‌ای بر مسئولیت اجتماعی دارد از این‌رو هر زمان که به امکانات و قابلیت‌های مجموعه نیاز شده است، مجموعه ایران‌مال پیش‌قدم شده و در مسائل همچون راه‌اندازی پایگاه اهدای خون، نقاهتگاه ۳ هزار تختخوابی کرونا و مرکز واکسیناسیون اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و این در حالی است که مشهدمال که دیگر مجموعه چندمنظوره بانک آینده محسوب می‌شود چنین خدمات قابل توجهی را به هموطنان در شهر مشهد ارائه می‌کند.

او در انتها از برگزاری چند دوره جشنواره در آینده نزدیک در ایران‌مال خبر داد و گفت: ایران‌مال در دو سال گذشته میزبان شایسته‌ای برای جشنواره فیلم کوتاه بود و مجموعه بلک باکس ایران‌مال به عنوان کاخ این جشنواره فعالیت داشت.

براساس این گزارش، در این رویداد طی قرعه‌کشی با حضور محمدخانی و اسلامی‌فرد اولین برنده رویداد شنبه‌های طوفانی معرفی شد و آقای مهدی سمیعی نماینده مشهد مقدس برنده یک میلیون تومان خرید از واحدهای زرین فارمد ایران‌مال شد.

همچنین، در پایان این نشست تندیس پاسخگویی رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به مجید محمدخانی- مدیر مارکتینگ و تبلیغات ایران‌مال، اهدا شد.

گفتنی است《سه‌شنبه‌های پاسخگویی》 از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied