شمانیوز
شما نیوز

امحاء بیش از 27 میلیارد ریال کالای غیرقابل مصرف در گیلان و خراسان جنوبی

10 تن کالای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای بهداشت و استاندارد به ارزشی بالغ بر 27 میلیارد و 700 میلیون ریال توسط مدیریت اموال تملیکی استان‌های گیلان و خراسان جنوبی از چرخه مصرف خارج شد.

امحاء بیش از 27 میلیارد ریال کالای غیرقابل مصرف  در گیلان و خراسان جنوبی

به گزارش شمانیوز، حجت نژاد قنبر مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انهدام 8 تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای قانون و وظایف حاکمیتی به‌ ویژه ضرب‌الاجل رییس جمهور و ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف سریع کالاها، مدیریت اموال تملیکی استان گیلان پس از وصول آراء مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی مربوط به ۱۰۳ پرونده انواع کالا، آنها را از چرخه مصرف خارج کرد.

 

نژادقنبر تصریح کرد: ارزش کالاهای امحایی 26 میلیارد ریال بود که با نظارت نمایندگانی از سازمان‌های ذیصلاح و با رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام گردید.

 

مدیر اموال تملیکی استان گیلان اظهار کرد: عمده کالاهای مذکور شامل انواع لوازم آرایشی، دخانیات، دارو و مواد خوراکی فاقد مصرف بودند.

از سوی دیگر مدیریت اموال تملیکی استان خراسان جنوبی نیز اقدام به امحاء قریب به 2 تن کالا غیرقابل مصرف و غیربهداشتی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال نمود.

 

محمد حسین شیخ زاده  رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان جنوبی در این خصوص اظهار کرد: عمده این کالاها لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد خوراکی و مواد دخانی بوده است.

 

روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied