شمانیوز
شما نیوز

وزیر صمت در جریان بازدید از خودروهای آسیب دیده حادثه تصادف زنجیره ای بهبهان - اهواز:

صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه صنعت خودرو سازی ایران در طول سال های گذشته از نظر کیفیت و قیمت عملکرد و روند مناسبی نداشته است.

صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است

به گزارش شمانیوز؛ سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در جریان بازدید از خودروهای آسیب دیده از حادثه تصادف زنجیره ای بهبهان - اهواز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ افزود: ۵۸ خودرو در این حادثه آسیب دیدند که تنها ۱۷ خودرو کیسه هوا داشتند و از این ۱۷ خودرو کیسه هوای یک خودرو فعال شده است.

وی گفت: باید دیدکه از این ۱۷ خودرو چند خودرو کیسه هوای روشن داشتند چون معمولا ناآگاهی وجود دارد و دربعضی از خودروها کیسه هوا خاموش است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت ادامه داد: در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودرو باید بیشتر دقت کنیم.

فاطمی امین ادامه داد: وزارت صمت تاکید ویژه در افزایش تولید و متعادل شدن قیمت خودرو در کشور دارد ضمن اینکه کیفیت خودروها باید قابل قبول باشد.

وی افزود: در خصوص تصادف زنجیره ای جاده بهبهان - اهواز مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه ها این حادثه رانندگی به دلیل تعدادبالای خودرو ها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر بررسی کیفیت خودروهای آسیب دیده در این حادثه همچنین پیگیری تخلفات صورت گرفته ادامه داد: درخصوص کیفیت خودروهای تولید داخل و یا خودروهای وارداتی بی کیفیت نیز بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.

۲۰ دی ماه امسال در تصادف زنجیره ای جاده بهبهان- اهواز پنج نفر جان باختند و ۴۱ نفر مصدوم شدند.

وزیر صمت در دومین روز از سفر خود به خوزستان از محل پارک خودروهای آسیب دیده در این حادثه در شهرستان بهبهان دیدن کرد.

وی همچنین از پالایشگاه گاز بید بلند بازدید نمود.

فاطمی امین روز گذشته نیز از برخی صنایع شهرستان آبادان، خرمشهر و آبادان بازدید نمود و با فعالان اقتصادی به گفت و گو نشست.

 

ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied