شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش افزایش حقوق کارمندان

با انتشار خبر حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی وعده افزایش یارانه از سوی مدیران منتشر شد. ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود

خبر خوش افزایش حقوق کارمندان

حقوق کارمندان در سال۱۴۰۱ حدود ۴ و ۵ درصد افزایش میابد. افزایش حقوق کارمندان همین ۱۵ درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند، اما این ۱۵ درصد پلکانی است.دولت در سال آینده برای پرداخت حقوق کارمندان خود می‌تواند از اعتبار یارانه‌های نقدی استفاده کند.

 

با انتشار خبر حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی وعده افزایش یارانه از سوی مدیران منتشر شد. ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی "با نمایندگان" اظهار کرد: ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود.

به هر ایرانی چقدر یارانه پرداخت می‌شود؟

وی از راه‌اندازی صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: سرمایه اولیه این صندوق‌ها ۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده و قرار است مبالغ مازاد فروش اموال دولتی، بهره‌برداری از معادن و مالیات به این صندوق واریز شده و در مسیر توسعه و پیشرفت استان‌ها هزینه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به تغییر فرآیند بررسی بودجه در صحن و کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: قرار شد کلیات لایحه بعد از رأی‌گیری در صحن علنی مجلس در کمیسیون تلفیق و در قالب ۲۰ تبصره مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا یک‌هزار و ۳۷۲ هزار میلیارد تومان به تصویب برسد.

نیکزاد افزود: از این رقم یک‌هزار و ۱۲۲ هزار میلیارد تومان جاری و شامل حقوق، دستمزد و صندوق‌های بازنشستگی و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان نیز ردیف عمرانی کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied