شمانیوز
شما نیوز

جشن بزرگ رفاه / بزرگداشت مقام زن و مادر

جشنی بزرگ با حضور بانوان خانواده رفاه به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت یگانه بانوی عالم حضرت فاطمه ( س ) مصادف با روز زن و مادر برگزار شد.

جشن بزرگ رفاه / بزرگداشت مقام زن و مادر

به گزارش شمانیوز؛ روز یکشنبه مورخ سوم بهمن ماه سال جاری، طی جشنی باشکوه در فروشگاه شعبه زرتشت تهران از بانوان خانواده بزرگ رفاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

این مراسم شامل بخش‌های مفرحی همچون: کنسرت خواننده محبوب سینا شعبانخانی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز، پخش مصاحبه‌های پرسنل بانوی رفاه و … بود.

همچنین در ادامه از بانوان منتخب شاغل در رفاه تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ بانوان شاغل در خانواده بزرگ رفاه که همراه با ایفای نقش در مسائل خانوادگی و اجتماعی، نقشی پررنگ در پیشبرد اهداف رفاه داشته‌اند اشاره داشت: این صنعت متعلق به بانوان است و از شما عزیزان درخواست می‌کنم با جاه طلبی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهید چرا که پشت ما به شما همکاران گرانقدر گرم است و بدون شما شاهد رشد و درخشش این چنینی رفاه نبودیم.

گفتنی است، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه خصوصی اصیل و کاملا ایرانی، همواره کوشیده تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نقشی پررنگ و تاثیرگذار داشته باشد و در مناسبت‌های مختلف از قشرهای پرتلاش و قابل احترام جامعه تقدیرکند تا در این حوزه نیز الگو و سرآمد باشد.

 

روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

 

  • 1.jpg
  • 2
  • 3
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied