شمانیوز
شما نیوز

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت سکه روز گذشته نزولی بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 6 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار افزایشی شد. قیمت سکه و طلا در بازار  نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

 

قیمت سکه روز گذشته با کاهش قیمت دلار وارد فاز نزولی شد. این فلز گران بهای داخلی در چهارمین روز هفته 130 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و بر روی 12 میلیون و 450 هزار تومان قرار گرفت

 

قیمت اونس طلا هم روز گذشته به بالای 1850 دلار رسید . همین عامل انتظارات افزایشی را برای معامله گران سکه بالا  برده است. برخی تحلیل گران باور دارند عبور اونس طلا از محدوده هزار و ۸۵۰ دلار برای سفته بازان بزرگ بازار سکه خبر خوشایندی است، چرا که در صورت تثبیت اونس طلا بالای محدوده یاد شده،‌احتمال افزایش تا محدوده ۲ هزار دلاری وجود خواهد داشت، عاملی که ارزش ذاتی سکه را بیشتر خواهد کرد. ارزش ذاتی سکه با فرض دلار ۲۸ هزار تومانی و اونس ۲ هزار دلاری بالای ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

البته نباید از تاثیر کاهشی قیمت دلار بر بازار سکه غافل ماند .تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که در روز جاری قیمت دلار پایین نرود معامله گران بازار سکه نسبت به قرار گرفتن در موقعیت خرید خوشبین تر خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied