شمانیوز
شما نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

بازنشستگی به مفهوم قطع ارتباط سازمانی نیست

دوران بازنشستگی در حقیقت گام نهادن به عصر تبادل تجارب و انتقال دستاوردهاست و به هیچ عنوان دوره قطع ارتباطات سازمانی به شمار نمی رود.

بازنشستگی به مفهوم قطع ارتباط سازمانی نیست

به گزارش شمانیوز، هادی عبداللهی که در آیین تکریم بازنشستگان جدید بیمه مرکزی سخن گفت، با اعلام این مطلب افزود: جوانی و عمر مهمترین سرمایه انسانی محسوب می‌شود و بازنشستگان بیمه مرکزی این سرمایه های ارزشمند را در خدمت سازمانی مصرف کردند که محصول نهایی آن آرامش و اطمینان عمومی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش سی ساله بازنشستگان نهادناظر صنعت بیمه، اظهار داشت: تکریم بازنشستگان به یک روز خاص محدود نمی شود و پاسداشت حرمت این عزیزان یک حرکت مداوم فرهنگی و اخلاقی به

شمار می رود.

وی با بیان این نکته که موضوع صمیمیت اداری در پیشبرد اهداف کلان سازمانی، نقش ویژه ای دارد، افزود: بعد از همه گیری ویروس کرونا، اهمیت همدلی و هم افزایی بیش از پیش احساس می شود و بازنشستگان با تکیه بر تجارب گرانبهای خود در این حوزه از اثربخشی بالاتری برخوردارند.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی از مجموعه نهادناظر صنعت بیمه به عنوان خانواده ای گرم و صمیمی یاد کرد و گفت: حضور بازنشستگان در همراهی با سیاست های تحولی سازمان یک ضرورت است که تلاش می کنیم بستر لازم را برای تحقق این امر فراهم آوریم.

در ادامه نشست تکریم از بازنشستگان و خانواده های آنان، مدیران مرتبط به طرح دیدگاه های خود پرداختند و بازنشسته های اخیر نیز نقطه نظرات و خاطرات خود را از سی سال حضور در بیمه مرکزی بیان کردند.

  در پایان این آیین،  با اعطای لوح یادبود و هدایایی از بازنشستگان قدردانی شد و نماهنگی با محوریت خدمات سی ساله آنان به نمایش درآمد.

 گفتنی است در این مراسم که با حضور برخی از مدیران بیمه مرکزی برگزارشد ،  از آقایان اسدی، فروزش، سفیداری ، شعبانی نیا و گلچینی و  خانم کبورانی به عنوان بازنشسته های بیمه مرکزی تجلیل شد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied