شمانیوز
شما نیوز

دکتر رییسی در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی دستور داد:

تسریع در اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین و انزلی بهمراه خرید کشتی های رو رو

دکتر آیت ا... سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور از امکانات و زیرساخت های موجود در منطقه آزاد انزلی به ویژه اسکه رو رو در حال ساخت،بخش سینی دوار که محل اتصال راه آهن به بندر می باشد،برج مراقبت بندر کاسپین و مسیر در حال احداث خط ریلی در محدوده منطقه بازدید به عمل آورد.

تسریع در اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین و انزلی بهمراه خرید کشتی های رو رو

به گزارش شمانیوز، رییس جمهور بر لزوم سرعت بخشی به طرح اتصال مجتمع بندری کاسپین و بندر انزلی به خط ریل سراسری در ایستگاه پیربازار رشت تأکید کرده و اظهار داشت: علاوه براین مهم،خرید کشتی های رو رو باید در دستورکار قرار گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر کریدور شمال-جنوب و توسعه مراودات با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر باشیم.

وی با صدور دستوری، استاندار گیلان را مسئول رفع مشکلات تقسیمات کشوری ایجاد شده در مسیر بهره برداری از سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی نمود و در برابر درخواست مطرح شده از سوی دکتر سعید محمد، در ارتباط با تودیع دو مرحله ای مالیات بر ارزش افزوده از سویفعالان اقتصادی منطقه، دستور بررسی ابهامات موجود جهت اصلاح این قانون را صادر نمود.

گفتنی است در جریان این بازدید سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسدا...عباسی استاندار گیلان، آیت ا....رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند

 

فرینا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied