شمانیوز
شما نیوز

موسوی: وزارت نفت عملا تعطیل است!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی معتقد است در حال حاضر اشخاصی در موضوع واردات بنزین، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی معتقد است در حال حاضر اشخاصی در موضوع واردات بنزین، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز از واردات 40 میلیون لیتر بنزین از سوی وزارت نفت در هفته جاری به کشور خبر داد.

وی افزود: واردات 40 میلیون لیتر بنزین آن هم در طول یک هفته، نشان از اوج مصرف‌زدگی و عدم توجه به تولید ملی دارد.

پالایشگاه تولید بنزین اراک تعطیل است

موسوی با اشاره به تعطیلی برخی پالایشگاه‌های تولید بنزین در کشور، تصریح کرد: طبق اطلاعات بدست آمده در حال حاضر پالایشگاه تولید بنزین اراک به کلی تعطیل و دلایلی تحت عناوین، تولید بنزین آلوده منجر به تعطیلی این پالایشگاه شده است.

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: پالایشگاه اراک با انگیزه و به بهانه تولید بنزین آلوده در اختیار "مافیای" بنزین قرار گرفته تا بنزین کشور از کانال این مافیا تهیه شود.

ضرورت ورود سازمان بازرسی کشور به موضوع «مافیای بنزین»

وی با انتقاد از جریان مافیای بنزین در کشور تأکید کرد: ضرورت دارد سازمان بازرسی کشور و سایر تیم‌های نظارتی در موضوع مافیای بنزین، بسیج شده تا از عمق فاجعه واردات بنزین پرده بردارد.

وزارت نفت عملا تعطیل است !

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر عده‌ای در موضوع واردات بنزین سودهای کلانی را به جیب می‌زنند و این خود فاجعه‌ای است که از 70 میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور، 40 میلیون لیتر آن وارداتی است.

موسوی افزود: واردات بنزین به کشور به بهانه محیط زیست و آلودگی هوا انجام می‌شود که باید گفت این موضوع هیچ ربطی به محیط زیست نداشته و آلودگی هوا ده‌ها مؤلفه دیگر هم دارد که بنزین یکی از آن مولفه‌هاست.

این نماینده مردم اهواز در ادامه با اشاره به پرونده بنزین‌های آلوده در کشور بیان داشت: پرونده بنزین‌های تولید شده در کشور در سال گذشته به بهانه واردات بنزین از سوی برخی اشخاص مطرح شده است.

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس تأکید کرد: در رابطه با پرونده بنزین آلوده هیچ گزارشی به مجلس مبنی بر آلودگی بنزین تولید شده کشور ارسال نشد تا بتوان با صراحت اعلام کرد که بنزین تولیدی کشور، آلوده است.

موسوی در پایان با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در رابطه با واردات بنزین خاطر نشان کرد: وزارت نفت عملاً تعطیل است! منبع: باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی