شمانیوز
شما نیوز

تصمیمات کمیته ارتقاء سلامت شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص راههای پیشگیری از کرونا

ابراهیم غلامرضاپور سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی در حاشیه برگزاری کمیته ارتقاء سلامت در گفتگویی با مرکز اطلاع رسانی در خصوص برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت و مصوبات آن گفت: نهمین جلسه کمیته سلامت در رابطه با سویه جدید کرونا برگزار که در این جلسه کلیاتی در خصوص راه های پیشگیری و درمان سویه جدید طرح شد.

تصمیمات کمیته ارتقاء سلامت شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص راههای پیشگیری از کرونا

به گزارش شمانیوز؛ ابراهیم غلامرضاپور سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت سنگ آهن مرکزی در حاشیه برگزاری کمیته ارتقاء سلامت در گفتگویی با مرکز اطلاع رسانی در خصوص برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت و مصوبات آن گفت: نهمین جلسه کمیته سلامت در رابطه با سویه جدید کرونا برگزار که در این جلسه کلیاتی در خصوص راه های پیشگیری و درمان سویه جدید طرح شد.

وی در ادامه افزود: مقرر شد طبق روال گذشته تمام پرسنل شرکت از ماسک استفاده و در صورت عدم استفاده از ماسک جریمه و ورودی های شرکت با تیم هایی که از طریق HSE، حراست و کادر درمان شرکت شکل و نظارت ویژه ای را در تمام واحدها خواهند داشت. پرسنل شرکت مثل گذشته از ماسک استفاده و این تیم ها پس از تشکیل با حضور در تمامی واحدها غربالگری را انجام و افرادی که دارای علائم هستند را شناسایی و معرفی کنند. سرپرستان، معاونین و مدیران مجموعه همکاری لازم را با واحد ایمنی و بهداشت داشته تا افرادی که دارای این بیماری هستند معرفی تا نسبت به غربالگری آنها اقدام و از محل کار منفک شوند.

سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت سنگ آهن به افرادی که مبتلا به سویه جدید کرونا می شوند اشاره و بیان داشت: در صورتی که پرسنل شرکت مبتلا به سویه جدید کرونا مبتلا شوند  باید تست های لازم را انجام و طی نامه ای که از شبکه بهداشت مبنی بر مثبت شدن تست آنها ارسال شود بیمار ۷ روز قرنطینه و تائید کارکرد خواهد شد. بعد از گذراندن دوره قرنطینه با مراجعه به پزشک معتمد و عدم وجود علائم بیماری  به محیط کار باز خواهند گشت ، در ضمن پزشک معتمد شرکت در محل بهداری آهنشهر و سایت چغارت مسقر تا نسبت به تائیدیه لازم اقدام کند.

این مقام مسئول به پرسنلی که دوز اول، دوم و سوم را دوز سوم را دریافت نکرده اند هشدار و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ نفر از پرسنل هنوز دوز اول، دوم یا هر دو دوز را نزده که اسامی آنها به معاونت ها، مدیران و سرپرستان ارسال خواهد شد و این پرسنل از ۹ بهمن ماه تصمیمات مهمی برای آنان گرفته خواهد شد. پرسنل شرکت دوز سوم واکسن را جدی و به مراکز تزریق در سطح شهرستان مراجعه کنند، در مجموعه شرکت هم یک تیم مستقر و واکسن هایی که در سطح کشور موجود و مورد تائید وزارت بهداشت است را به پرسنل تزریق خواهند کرد..

غلامرضاپور تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد مبتلایان به این بیماری زیاد و با حجم زیادی از مراجعه کننده در بهداری آهنشهر روبرو هستیم با موافقت مدیرعامل شرکت مقرر شد یک پزشک کمک شیفت هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در واحد بهداری مستقر تا از حجم مراجعه کنندگان کاسته و خدمات به بیماران سریعتر انجام و این خدمات را فقط به پرسنل شرکت انجام خواهیم داد.

سرپرست معاونت منابع انسانی شرکت در پایان گفت: یکی از کارهایی که صورت گرفته پرسنلی که دارای فرزندانی با بیماری اوتیسم هستند به ما معرفی تا ما در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضورمتخصص در بهداری کار درمانی در مورد آنها صورت تا شرکت بخشی از هزینه رفت وبرگشت به مرکز استان و مسائل دیگر را پوشش دهد.

 

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied