شمانیوز
شما نیوز

با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل انجام شد

امضای تفاهم نامه بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان

آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان با موضوع گسترش همکاری‌های بانک با این مجموعه برگزار شد.

امضای تفاهم نامه بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان

به گزارش شمانیوز، تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های بانک تجارت با شرکت صنایع و معادن احیای سپاهان دهم بهمن‌ماه با هدف پیش برد مؤلفه های اقتصادی در راستای منافع ملی و رفع نیاز های کشور به امضای دکتر اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و دکتر سید مصطفی صفوی رییس هیات مدیره مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان رسید.

دکتر اخلاقی در این مراسم با استقبال از گسترش همکاری بانک با مجتمع صنایع و معادن احیای سپاهان گفت: بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور همواره ارتباط بسیار خوبی با مجموعه‌های بزرگ صنعتی و معدنی داشته و امضای تفاهم نامه با این مجموعه در راستای توسعه همکاری با این صنعت انجام شده است.

وی افزود: امیدوارم همکاری ما با توجه به تعامل بسیارخوب بین بانک و مجتمع احیای سپاهان در آینده ابعاد گسترده‌تری به خود گیرد.

دکتر صفوی رییس هیات مدیره صنایع و معادن احیای سپاهان ضمن ابراز خرسندی از افزایش سطح تعامل با بانک تجارت گفت: امضای این تفاهم نامه، فصل جدیدی در روابط بانک و بخش معادن است و گسترش همکاری‌ها با بانک تجارت جزو اولویت‌های مجموعه ما خواهد بود. امیدواریم بتوانیم با فرایندهای جدید این همکاری‌ها را توسعه داده و از پتانسیل‌های بانک استفاده کنیم. زیرا یکی از سیاست‌های این شرکت، گسترش همکاری‌ها با بانک تجارت به سبب اعتماد، هماهنگی و همکاری طولانی بوده و مصمم هستیم آن را گسترش دهیم.

شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان در قالب سرمایه گذاری در سه بخش بازرگانی، تولیدی و خدمات فنی، مهندسی در شهر اصفهان با نام اولیه شرکت مجتمع صنعتی احیاء فولاد سپاهان بنیانگذاری شد و تلاش خود را در حوزه‌های مختلف معدنی، بازرگانی، صنایع کاشی و سرامیک، نساجی و شیمیایی، ساختمانی و عمرانی، مالی و بانکی و سهام، کشاورزی و غذایی، فولادی و... آغاز کرد. در دهه هشتاد، تخصص و مزیت های موجود و نیاز روز کشور باعث توسعه احیا در بخش معدن و صنایع معدنی شد به‌طوریکه بصورت همزمان، سرمایه گذاری‌هایی در معادن مختلف نظیر ذغال‌سنگ، طلا و سنگ آهن صورت گرفت.

 

روابط عمومی بانک تجارت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied