شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش شمانیوز، متن پیام تبریک دکتر هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه‌ای تاریخی و نشان‌دهنده عزم و اراده یک ملت است. این روز یادآور سرافرازی مردمی است که برگ زرینی را در صحیفه میهن اسلامی به یادگار گذاشتند تا آیندگان طعم شیرین استقلال و آزادی را زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بچشند.

اینک در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، بر ما واجب است با تلاشی مضاعف در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی انقلاب گام‌های محکم‌تری برداریم و نشان دهیم جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه بر عزم و اراده کشور برای خودکفایی و حضوری مقتدرانه در عرصه‌های بین‌الملل اثرگذار نیستند و این امر با همدلی و یکپارچگی و رساندن صدای رسای معنویت، آزادی و استقلال ایران بزرگ به گوش جهانیان محقق می‌گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن را به مردم شریف ایران و همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در سالروز پیروزی نور بر تاریکی، آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را پاس داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنان در مسیر اهداف والای انقلاب گام برداریم.

هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

 

روابط عمومی بانک تجارت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied