شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار به عقب برگشت

کاهش حجم معاملات در گردش بازار می‌تواند ناشی از تاثیر همه‌گیری این بیماری بر فضای بازار ارز باشد. بازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۷ هزار تومانی در این فضای خالی از معاملات نیز از دیگر مسائل قابل توجه کارشناسان برای بررسی بازار ارز دیروز بود.

قیمت دلار به عقب برگشت

قیمت دلار در این هفته آینده چگونه می شود؟ قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات کاهش یافت. قیمت دلار هرروز متغیر است.قیمت دلار غیر قابل پیش بینی است .

 

 رکود در بازار ارز ادامه دارد. بررسی‌های میدانی به‌عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز خبر از کاهش چشمگیر حجم معاملات ارزی بازار تهران می‌دهد.

 

 

برخی از کارشناسان بازار ارز تهران با اشاره به روند قیمت دلار در مواجهه با سویه‌های قبلی کرونا معتقدند این کاهش حجم معاملات در گردش بازار می‌تواند ناشی از تاثیر همه‌گیری این بیماری بر فضای بازار ارز باشد. بازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۷ هزار تومانی در این فضای خالی از معاملات نیز از دیگر مسائل قابل توجه کارشناسان برای بررسی بازار ارز دیروز بود

دلار پس از ۸ روز به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت

دیروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه بازار ارز با سایه سنگین ویروس کرونا بر معاملات کار خود را آغاز کرد. شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که معاملات حضوری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و همین امر سبب شده نرخ دلار در معاملات آزاد تهران بعد از حدود یک هفته به پله‌های انتهایی کانال ۲۷ هزار تومانی بازگردد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی