شمانیوز
شما نیوز

در آیین بزرگداشت آغاز دهه فجر در ذوب آهن اصفهان عنوان شد :

ذوب آهن در مسیر انقلاب اسلامی ، شکوفایی صنعت فولاد کشور را رقم زد

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد بازگشت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن با حضور سرپرست مدیریت عامل و جمعی از مسئولین و تلاشگران این شرکت برگزار شد .

ذوب آهن در مسیر انقلاب اسلامی ، شکوفایی صنعت فولاد کشور را رقم زد

به گزارش شمانیوز؛ ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجرگفت : بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، هرسال فرصتی برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر میهن ، امام شهدا و مقام عظمای ولایت است تا فراموش نکنیم که رمز موفقیت و پیشبرد صحیح همه امور از جمله این واحد صنعتی ، در گرو پیروی از ولایت امر مسلمین و الگو گرفتن از شهدا است .

وی افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه ارکان کشور ، دستاوردهای اساسی حاصل شد ، از جمله درصنعت فولاد ، پیش از انقلاب تنها ۵۰۰ هزار تن ظرفیت تولید فولاد داشتیم که مربوط به این مجتمع عظیم صنعتی بود و امروز در کل کشور ظرفیت تولید فولاد کشور بیش از ۴۰ میلیون تن و در ذوب آهن سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن است .

رخصتی با اشاره به اینکه ذوب آهن در مسیر انقلاب ، شکوفایی صنعت فولاد کشور را رقم زد ، گفت : در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، با دانش و تخصص ذوب آهنی ها، سایر صنایع فولادی در کشور تاسیس شدند و امروز مدیران بسیاری از صنایع کشور ، سبقه ذوب آهنی دارند .

وی افزود : یکی از رویکردهای اصلی این شرکت پس از انقلاب ، بومی سازی و اتکاء به توان ودانش داخلی بود که حاصل آن امروز در بومی سازی ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت و همچنین ساخت قطعات مورد نیاز سایر صنایع ،  نمود پیدا کرده است .همچنین تنوع محصولات و حرکت به سمت تولید محصولات صنعتی از جمله ریل ، آرک معدن و... از دیگر دستاوردهای این شرکت است .

آیت الله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز طی سخنانی ، پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل نهادینه شدن وحدت کلمه در جامعه دانست که توسط حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت و افزود : بازگشت تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی به میهن در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ آخرین نقشه ها وتوطئه های رژیم طاغوت را نقش بر آب کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی گام اصلی را به سمت پیروزی نهایی برداشت .

وی افزود : دستاوردهای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون شهدا ، جانبازان و همه ایثارگران است و امروز وظیفه داریم در مسیر شهدا گام برداریم تا رشد و شکوفایی جامعه اسلامی متوقف نگردد.

سرهنگ عطایی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در این آیین گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم توطئه های مختلف دشمنان با تدابیر داهیانه امامین انقلاب و حضور با بصیرت مردم ، به سرعت در حال پیشرفت است و دشمنان نظام و مردم، روز به روز نا امید تر از قبل می شوند .

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied