شمانیوز
شما نیوز

فروشگاه رفاه الماس افتتاح شد

خانواده بزرگ رفاه در امتداد توسعه شتابان و پی‌ در پی، این بار از الماس خود رونمایی کرد.

فروشگاه رفاه الماس افتتاح شد

به گزارش شمانیوز؛ روز پنجشنبه مورخ چهاردهم بهمن ماه، آیین افتتاحیه فروشگاه رفاه شعبه الماس واقع در منطقه شرق پایتخت با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مسئولین شهری و همچنین مشتریان همیشه وفادار این فروشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فروشگاه الماس با بیش از ۱۲۲۰ متر سطح فروشگاهی نوین، دامنه تنوع بالای محصولات، تخفیفات همیشگی، کیفیت کالایی مرغوب و کنترل شده و همچنین غرفه‌های تخصصی از جمله: نان و شیرینی، گوشت و مرغ، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، میوه و سبزیجات و … در خیابان دماوند تهران، ایستگاه سبلان قرار دارد.

این فروشگاه فاخر با کادری مجرب، متخصص و آموزش دیده همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان و خدمت‌رسان مشتریان خود خواهد بود.

این روزها از خانه تا رفاه راه دوری نیست!

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی، اصیل و ریشه‌دار و در عین حال نوین و پویا خرسند است که توانسته با یک برنامه استراتژیک دقیق و تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل خود، مشکلات و موانع را کنار بزند و پیشتازانه در مسیر توسعه حرکت کند.

توسعه‌ای که همواره باعث ایجاد رفاه بیشتر برای هموطنان عزیزمان شده و نتایج مثبتی همچون: اشتغال‌زایی پایدار، تثبیت قیمت‌ها، تنظیم و توزیع عادلانه کالاها، رونق بخشیدن به مناطق کم جمعیت، اعطای نمایندگی و روح بخشیدن به کسب و کارهای سنتی و کوچک، برگزاری کمپین‌ها و ارائه تخفیفات ویژه به همراه جایزه و … به همراه داشته است.

بیش از شانزده میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان رفاه، حاکی از اثرگذاری مثبت این بنگاه اقتصادی خصوصی در جامعه ایرانی و ارائه خدمات بهینه به هموطنان عزیزمان در هر برهه از زمان است.

 

روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

 

  • 2
  • 3
  • 4
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied