شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

حرکت لاک پشتی پست در تحویل مرسوله ها

شرکت پست که از زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد، این روزها به عامل نارضایتی مردم تبدیل شده است.

حرکت لاک پشتی پست در تحویل مرسوله ها

به گزارش خبرنگار شمانیوز، پس از همه گیری کووید ۱۹، اقبال مردم به خریدهای اینترنتی بیشتر شده و همین عامل نیز باعث گردیده که مراوده مردم با شرکت پست بیشتر شود.چرا که تحویل مرسوله ها به مردم توسط این شرکت انجام می شود.

 

اما متاسفانه شرکت پست در ایام همه گیری کرونا نتوانسته خود را با حجم بیشتر مرسوله ها و تحویل به موقع آن به مردم همگام نماید.

برخی مردم در تماس با شمانیوز از دیر رسیدن مرسوله های آنان و نیز عدم کارایی سامانه پیگیری آنلاین مرسوله ها گلایه داشته و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت پست شدند.

مردم می گویند وقتی برای ارسال مرسوله های خود هزینه بیشتری را پرداخت می کنند توقع این است که بسته های آنان زودتر به دستشان برسد اما متاسفانه سرویس پست پیشتاز هم همانند پست عادی عمل نموده و مرسوله ها بیشتر از یک هفته زمان می برد تا به مقصد برسد در حالی که مرسوله ای که با پست پیشتاز ارسال می گردد باید ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت بعد به مقصد نهایی برسد.

پیگیری خبرنگار شمانیوز نیز حرف مردم را تایید می کند.

بررسی یکی از بسته های پست پیشتاز که از تهران به مقصد شیراز ارسال گردیده نشان می دهد در حالی که بسته مذکور در ساعت ۱۰/۴۵ صبح ۱۲ بهمن ماه به منطقه ۱۳ پستی تهران تحویل و در ساعت ۱۸/۴۹ همان‌ روز در اداره تجزیه و مبادلات پست تهران به مقصد شیراز بارگیری شده، با گذشت ۵ روز هنوز به  مقصد نهایی نرسیده است.

 

WhatsApp Image 2022-02-06 at 13.53.50

از طرفی سامانه رهگیری مرسوله های پستی نیز فقط اتفاقات رخ داده در روز اول تحویل بسته به شرکت پست را نشان می دهد و هیچ چیز دیگری بر روی سامانه قابل مشاهده و رهگیری نیست.در صورتی که این سامانه باید در لحظه به مخاطب نشان دهد که بسته پستی او در چه مرحله ای بوده و کجا است.

از این دست اتفاقات در تحویل مرسوله های مردم بسیار رخ می دهد و به نظر می رسد نظارت درستی بر روند اجرای امور در شرکت پست وجود ندارد و این نابسامانی ها در این شرکت موجب نارضایتی شدید مردم گردیده است.

مدیران شرکت پست به جای نشستن‌ پشت میزها و اعمال مدیریت از راه دور، بهتر است سری هم به ادارات زیر مجموعه خود بزنند و از نزدیک بررسی کنند که سرنوشت بسته های پستی مردم چه می شود؟؟!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied