شمانیوز
شما نیوز

مهندس سلطانی در آیین بهره برداری از ده هزار طرح مخابراتی:

توسعه متوازن فناوری، مهم ترین اولویت در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از پروژه های شرکت مخابرات ایران که امروز دوشنبه ۱۸ بهمن با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت های مجموعه مخابرات به منظور تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: توسعه متوازن فناوری به عنوان مهم ترین اولویت شرکت مخابرات ایران در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان پیگیری می شود.

توسعه متوازن فناوری، مهم ترین اولویت در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان

به گزارش شمانیوز، مهندس سلطانی در این مراسم که با حضور مقام عالی وزارت ارتباطات؛ دکتر زارع پور، مدیران ارشد حوزه ارتباطات کشور، اعضای هیات مدیره و معاونین ستادی شرکت مخابرات، دکتر پیری، مدیرعامل توسعه اعتماد مبین ، فریدون حسن وند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ،حسینی کیا، نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس، اسماعیلی ، دبیر کمیسیون صنایع،رسولی نژاد، نایب رییس کمیسیون صنایع و به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور مدیران مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به سرمایه گذاری مخابرات در شرایط سخت اقتصادی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها تحولی در سیتم های انتقال، دیتاو فیبر نوری و توسعه زیرساخت های ارتباطی رخ می دهد.

وی افزود: برای رسیدن به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، سرمایه گذاری کلانی در تمام حوزه های ارتباطات ثابت لازم و ضروری است.

سلطانی خاطرنشان کرد: بهسازی شبکه فیبر نوری کشور، توسعه تجهیزات انتقال و دیتا، و اتصال سایت های روستایی به شبکه ملی اطلاعات از موارد مهم افتتاح شده امروز هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رضایتمندی مشتری و افزایش آن را از عمده کارهای مخابرات دانست و افزود: با اجرای طرح های جدید بازاریابی و توسعه کیفی ارتباطات به دنبال عمق بخشی به فعالیت ها در راستای تکمیل شبکه ملی اطلاعات هستیم.

وی افزود: افتتاح طرح های یو اس او ( خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات ) در مناطق روستایی کشور و افزایش ظرفیت تغذیه نیرو در مراکز ارتباطی روستایی و توسعه ساختمان و تاسیسات مخابراتی از دیگر طرح ها محسوب می شود.

مهندس سلطانی افزود: توسعه پورت تلفن ثابت در روستاهای مربوط به باند پهن و توسعه شبکه های ارتباطی و فیبر نوری شهری بین شهری و روستایی و نوسازی شبکه کابل و بازسازی شبکه کابل مسی ،توسعه تجهیزات انتقال ، افزایش ظرفیت انتقال شبکه های مخابراتی و توسعه و اتصال سایت های روستایی به شبکه فیبر نوری از دیگر طرح های مهم افتتاح شده است.

وی توسعه متوازن فناوری را یکی از راهبردهای مهم مخابرات عنوان کرد و افزود: با سرمایه گذاری و حمایت دولت، عقب ماندگی های حوزه ارتباطات ثابت کشور، در سه سال آینده جبران شده و قطعا کاربران نسبت به شرایط فعلی از رضایتمندی بیشتری با در اختیار داشتن سرعت های چند صد مگابیتی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تکمیل شبکه یکپارچه IP و توسعه ۲۰ میلیون فیبر نوری را مهم ترین کار ویژه حوزه ارتباطات ثابت در سه سال آینده عنوان کرد و افزود: با نگاه مثبت وزارت ارتباطات و حمایت از تغییر تعرفه های حوزه ثابت، آینده روشنی در بخش دسترسی اینترنت ثابت کشور و تغییر توازن از حوزه همراه به ثابت اتفاق خواهد افتاد .

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied