شمانیوز
شما نیوز

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی :

افتتاح سه پروژه مسکونی و اشتغالزایی گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک و فجر و در راستای مسولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی ، سه پروژه ساختمانی شامل دو باب منزل مسکونی و یک واحد اشتغالزایی نانوایی که به همت گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) لنجان ساخته شده بود، با حضورحجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه باغبادران ،سرهنگ شیری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لنجان و چند تن از دیگر مسولین و دست اندرکاران مربوطه در روستای چم نور بخش باغبادران شهرستان لنجان افتتاح شد.

افتتاح سه پروژه مسکونی و اشتغالزایی گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان

به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه باغبادران ضمن قدردانی از ذوب آهن اصفهان، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و کمیته امداد امام خمینی لنجان به اهمیت و ضرورت محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان منطقه اشاره کرد و یادآور شد ، ائمه جمعه شهرستان ، مسولین ذوب آهن ، بسیج و سایر ادارات شهرستان  با هماهنگی و مساعدت های لازم در جهت شناسایی ، کمک و رفع نیازهای موجود گام نهاده و نظر به نیازهای خانواده های محروم منطقه ، تلاش های بیشتری خواهند کرد. در این مراسم سرهنگ شیری جانشین سپاه لنجان ضمن ارایه گزارشی اعلام نمود در شهرستان لنجان بیش از ۱۸ گروه جهادی در امر ساخت و ساز خانه ، مدرسه و غیره فعال بوده و ذوب آهن اصفهان و بسیج شهید تندگویان این مجتمع عظیم صنعتی نیز  با ورود و همراهی در این امر انسانی، اقدامات ،کمک ها و خدمات  گسترده ای را در این زمینه ارایه نموده است. در ادامه این مراسم روح اله جلالی مسول گروه جهادی  بسیج شهید تندگویان  این شرکت گفت: این سه پروژه طی ۴ ماه گذشته، مدیریت و به ثمر رسیده است.

 

وی ضمن تشریح چگونگی تامین هزینه ها ی ریالی ، مصالح ساختمانی، تامین نیروی انسانی و اجرای پروژه های مذکور گفت:  این واحد ها سرانجام این واحدها به خانواده های  نیازمند تحویل گردید. در پایان  این آیین خانواده های عزیز ضمن ابراز خرسندی از تمامی دست اندرکاران قدردانی نمودند. مسولان حاضر نیز ضمن ارایه نظرات خود در مورد تکمیل ساخت و سازهای  موجود و تداوم  پروژه های آینده بر رفع مشکلات خانواده های آبرومند و نیازمند شهرستان تاکید کردند.

 

روابط شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied