شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مدیرعامل ذوب آهن و مدیرکل بنیاد شهید اصفهان عنوان شد:

استان اصفهان و ذوب آهن، کانون ایثارگری کشور هستند

مسعود احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل و تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان ۲۰ بهمن ماه در ساختمان فروش این شرکت دیدار و گفتگو نمود.

استان اصفهان و ذوب آهن، کانون ایثارگری کشور هستند

به گزارش شمانیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این دیدار، نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانتی از سوی شهدا و حضرت امام (ره) دانست و گفت: جنگ حق علیه باطل همچنان ادامه دارد و امروز به برکت خون شهدا، نهضت مقاومت در برابر ابرقدرت های مستکبر شکل گرفته است .

وی افزود: اولویت امروز جامعه ما که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، جهاد اقتصادی و تولید ملی می باشد و مجموعه ذوب آهن اصفهان در این زمینه به خوبی مسئولیت خود را ایفا نموده است .

احمدی نیا، تعداد ایثارگران استان اصفهان را برابر با ۶ استان کشور دانست و افزود: ذوب آهن اصفهان نیز به لحاظ آمار ایثارگری با یک شهرستان بزرگ برابری می کند و همه این ها نشان می دهد که مسئولیت سنگینی در برابر خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدرمان داریم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: حفظ منزلت و جایگاه جامعه ایثاگری اهمیت ویژه ای دارد و یکی از اهداف اصلی ما صیانت از این جایگاه است .

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر ویژگی های والای شخصیتی در احترام به خانواده شهدا و جانبازان بی نظیر بود و توصیه همیشگی سردار دل ها همین بود که احترام به این عزیزان و رسیدگی به امور آن ها را در اولویت قرار دهیم.

ایرج رخصتی نیز در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان به خوبی در دوران دفاع مقدس وظایف خود را انجام داد و تقدیم ۲۹۰ شهید در تاریخ این مجتمع عظیم صنعتی، افتخاری ماندگار و درخشان خواهد بود .

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان از جامعه ایثارگری بیش از ۱۶ هزار نفری برخوردار است و این عزیزان که نماد ایثار و جهاد هستند در عرصه جهاد صنعتی و تولیدی نیز در این شرکت حضوری فعال دارند .

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سرلوحه کار ماست و برنامه ریزی مدونی بر این اساس انجام می شود. در این راستا ، کنترل مصارف را آغاز کرده ایم که می تواند اثرات چشمگیری داشته باشد.

ایرج رخصتی اظهار داشت: جوان گرایی، توجه به نیروهای متخصص و افزایش انگیزه در کارکنان برای بهره وری بیشتر در این دوره مورد توجه بیشتر قرار می گیرد و در روزهای اخیر ثبت دو رکورد تولیدی نشان از عزم جزم کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی برای افزایش تولید دارد.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied