شمانیوز
شما نیوز

بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور ۱۵۱۹ میلیارد ریال سود انباشته دارد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حالی که هیچ سودی بابت تسهیلات خود دریافت نمی‌کند، موفق شده است در جایگاه ششمین بانک سودده کشور قرار گیرد.

بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور ۱۵۱۹ میلیارد ریال سود انباشته دارد

به گزارش شمانیوز، آمارهای رسمی اعلام شده حاکی از آن است که طی ۶ ماه نخست امسال، ۱۵ بانک کشور سودده و ۱۲ بانک زیان‌ده بوده‌اند. در این بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سود انباشته ۱۵۱۹ میلیارد تومان تا پایان ۶ ماهه ۱۴۰۰، در جایگاه ششمین بانک سودده کشور قرار گرفته است.

البته در بررسی‌های انجام شده، برای اغلب بانک‌ها صورت‌های مالی ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است. در حالیکه اگر صورت‌های مالی ۹ ماهه برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منظور می‌شد، این بانک با ۲۰۶۰ میلیارد تومان سود انباشته در رتبه چهارم بانک‌های کشور قرار می‌گرفت.

در حالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به رقم سود انباشته ۱۵۱۹ میلیارد تومان تا پایان ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ دست یافته که این بانک بابت تسهیلات پرداختی خود، سودی از مشتریان دریافت نمی‌کند.

همه تسهیلات پرداخت شده این بانک بر اساس عقد مبارک قرض‌الحسنه است و تنها مشمول دریافت کارمزدی بین صفر تا ۴ درصد است.

یکی از دلایل توفیق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقبال مردم به سنت قرض‌الحسنه است. همچنین خدمات گسترده و متنوعی را که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری دیجیتال ارائه کرده یکی دیگر از عوامل موفقیت این بانک محسوب می‌شود.

رشد روزافزون تعداد مشتریان و به تبع آن منابع بانک حاکی از اعتماد روزافزون مردم به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied